marlcec Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som vet om noen fine bordkort det går ann og lage selv? fikk plutselig litt panikk her, er bare 2 uker igjen til dåpen, og har ikke noen ideer til bordkort.
<3 coccinelle Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Noen fine på papirgleder.no http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=330&Itemid=2 Ikke helt sikker på om du kommer inn på linken uten å være medlem men det er hjerter av papir med en "hempe" av tråd som henger rundt servietten som står som en spiss på tallerkenen.....Hvis det gikk an å forstå. Har laget noen selv men de er litt mer avanserte (se profilen min skal legge inn bilde der)
<3 coccinelle Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Får ikke til å laste ned bildene av mine egne (får beskjed om at det ikke er jpg fil men det er det jo....), men har lagt et bilde av de jeg prøvde å forklare over.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Dette blir nå ikke å lage selv da! Men jeg har bestilt kjeks formet som små bodyer på www.cakesandcookies.no. De er kjempefine. Det er i andre former også. De sender i posten,så jeg skal hente mine på posten i morgen:). De blir jo litt spesielle da:)
¤Harefrøken¤ Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fant noen søte små englevinger laget av fjær på panduro, som det er en liten hempe i. På disse hengte jeg noen enkle små hvite lapper med hjerteklipps. Så tegnet jeg en liten bård rundt på disse lappene, miniatyr, med navnet til sønnen min, datoen og litt hjerter og stjerner. Og i midten har jeg skrevet navnet. Ble kjempe nydelig synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå