nathen Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 jeg er født 21 03 1984 og venter en liten i august.. har to gutter fra før, kan du se hva det er og evt om det er flere? blir veldig glad hvis du svarer.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 det er nok en gutt til. Velger du å få flere barn kommer jenta. Og om du velger flere kommer hun tett med denne. Lykke til:)
nathen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 hvor tett evt? og vil dette være lurt valg å ta?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 mulig d føles veldig tett ettersom jeg får opp følelsen av å måtte velge. Vi er jo skapt for å kunne ta valg gjennom hele livet.. Noen i familien med krøller?? bølger?? får inn ei lita ei med mørkeblondt hår med krøller... Gutten som kommer blir et "snilt" barn... ingen skrikerunge.. rolig og behagelig..
nathen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 ingen med krøller nei, eller akskje farmor, har litt fall.. har en spennende tid foran meg da... hvor sikker pøeier du og være i svarene? du er tredje som sier gutt på meg.nå..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 gutt kom ganske fort opp.. var 2. gang jeg gikk inn på deg jeg fikk ei jente.. "så" for meg ei lita med litt tykt hår i bølger i en rødbugrundder kjole og sorte sko... bare det ikke er deg som barn jeg ser.P
nathen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 tykt hår har jeg aldri hatt...ei heller bølger..hehe... blir spennende og se gleder meg til ultralyd kan det være du fikk opp gutt at det kan være min lille på ti mnd? sånn siden det ikke er så lenge siden tenker jeg... *håper på jente* hehe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 vanskelig å si.. men kan godt være 8 for å gi et lite håp om du ønsket jent) så blir d jo "tett" mellom disse og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå