Gå til innhold

Hvor mye mme drikker babyen din? Ca 4mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt lille troll får kun mme, og spiser egentlig litt lite. Er litt liten. Har derfor blitt rådet til å begynne med grøt av helsesøster.

Men, hvor mye drikker en på ca 4mnd egentlig? Min spiser aldri mer enn 150ml. Ganske ofte ikke mer enn ca 120-130.

Han drikker godt under 1liter pr dag, tipper rundt 700ml.

Så jeg lurer på hvor vanlig/uvanlig det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... vesla på 4 mnd og noen dager spiser heller aldri mer enn max 150 ml. Og da er det ofte litt igjen i bunnen.

Hun er liten, men har fått beskjed av HS at hun følger sin egen kurve helt fint.

Skrevet

Snuppelure drikker 700 - 750 i døgnet nå - da hun var 4 mnd drakk hun ca 630 ml i døgnet. Hvor mye veier trollet?

Skrevet

han veier 6,3 kg og er 60cm.. han er på ingenmåte tynn, lubben og god men vistnok litt liten... godt å høre det ikke bare er han, på nan pakken står det jo at han skal drikke fra 160-200ml pr måltid. er nok oftere 120ml enn 150ml pr måltid..

Skrevet

Jenta mi på 4 måneder spiser heller ikke så mye , spiser ca 700-750 ml i døgnet ikke noe mer enn det! Spiser aldri mer enn 150 ml til hvert måltid , men hun følger sin egenkurve fint så jeg orker egentlig ikke å bekymre meg så mye for det!

Uansett så spiser de nok når de blir sultne..

Jenta mi veide 6600 gram på 4 månederskontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...