Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har flaskebarn. Hvordan gjør dere det enklest mulig med flaske og mat på natta? Jeg koker opp vann som jeg har på termos, samt att jeg har ei flaske med kokt kaldt vann som jeg blander med til riktig temperatur før jeg har i pulver... Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleide å koke vann, måle opp i tåteflaskene, ha i malt og sette vannet i kjøleskapet. Så når det var mattid var det bare å ta 40 sek i mikro og ha i pulver ferdig. Men den metoden du bruker, brukte vi på tur. Den er genial! :-)

Skrevet

Du hører vel strengt tatt ikke til her lenger, Labambie:)

Skrevet

Blander faktisk på forhånd og varmer opp med nykokt vann. På pakken står det at en helst skal blande for hver flaske, ikke at man må. Da regner jeg det som lite sansynlig at det skulle være farlig, og babyen ser ut til å like det like godt som nylaget. Vi var innlagt på nyfødt, og der blandet de for et helt døgn. Er jo egentlig like enkelt å blande kaldt og nykokt da.

Skrevet

Gjør som deg, helg genialt. Slipper å gå ut av soverommet.

Skrevet

Haha! Takk for den.. Nei, gammel vane vond og vende...

Skrevet

Jeg koker opp vann, har det i 8 tåteflasker som holder for et døgn. I de to tåteflaskene vi bruker om nattan har vi i pulveret i det kalde vannet rett før vi legger oss. 30-45 sek i mikroen når vi står opp om nattan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...