Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Snuste før jeg ble gravid, sluttet med en gang morgenkvalmen satte inn! ( rundt 9 mnd siden) Nå er lillemor 3 uker snart, og jeg ammer henne.. Lurer på når det er "greit" å prøve litt snus igjen? Hvor lenge sitter disse skadelige stoffene inni melka etter man har tatt seg en porsjon snus? Lurer på om jeg f eks kan snuse etter jeg har ammet, og da ca 4 timer senere når hun skal ha mat igjen kan gi henne flaske? Og deretter amme noen timer senere når hun igjen skal ha mat uten at det blir skadelig for henne.. Er det noen her med erfaring? Må jeg vente med snusinga helt til jeg er fullstendig ferdig med amminga ? Vil jo ikke at hu skal få i seg skadelige stoffer..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Du har vært flink og holdt deg unna. Fortsett med det. Dropp snusen for godt! Finn heller en annen kos. Hilsen en eks-røyker og eks-snuser og datter til en som døde av lungekreft i en alder av 50 år
dessi Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Ville anbefalt å ringe ammetelefonen... men vil tippe at barnet ditt vil få i seg noe med skadelige stoffer ettersom det går inn i blodet som igjen smitter på morsmelken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå