Gå til innhold

Just testat positivt!

vill ha en 3a

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag anmäler mig in här!!!! Jag är från Oslo, 44 år och testade pos på grav.testet idag (CB) (ska nog ta en CB digital imorgon...). Detta är min 3e graviditet och jag har 2 små sen förr (3,5 og 1,5). JUst nu är jag bara kvalm och har influensa, suck.... men det går väl över... Vad ska man säga, det är en lång resa kvar och några beslut... Vi ska väl börja med ett tidigt UL för att se att allt är OK.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg er også 44 år og har 3 jenter på 9, 7 og 6 mnd. Har også veldig lyst på en til. Hvor i Oslo bor du? Kunne vært kjekt å ha noen å prate med som er på min egen alder. Selv bor jeg på Bjørndal i Oslo.

Skrevet

Takk for velkomst hilsen!

Vi bor på andra sidan byn :-(, så Gråkammen (Slemdal). Så kul!!! Det hade vart veldig fint med någon på samma ålder att prata med. Jag tror att vi har en del utfordringar som de yngre inte har. Min mista ær som sagt 1.5år i mars, och jag kænde mig litt gammal redan då. Verkar som om lusten på fler kommer nær de ær så dær 6 mån. Jag hade bestæmt mig før att det var fint med 2 och jag var vældigt sliten under de førsta 4 mån. Men så skedde något och ønskan kom øver mig igen :-). Just nu ær vi på fjellet och jag har influensa (ungarna ær inte heller så friska), så ær lite i tvil på om jag ska orka 3 st på denna aldrer. Men det går væl, bara man ær frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...