månesol Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Min sønn er 10mnd'er. Har lyst til å legge et korthåret lammeskinn ned i sengen hans nå som det er så kaldt. Tror dere jeg skal la ham sove rett oppå lammeskinnet? Eller bør jeg kanskje legge det under lakenet?
power puff Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Gutten min har liggi rett på lammeskinnet siden han ble født (er 8 mnd nå) fint når det er kaldt for det blir varm luft i ulla. også er det fint på sommeren når det er varmt for da blir det ikke klamt på ryggen!
månesol Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 sover han i ullpysj eller bomullspysj?
Margrethe:-) Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jenta mi på 6 mnd har liggi rett på lammeskinnet hele vinter, godt og varmt :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jenta mi fikk et lammeskinn i sengen til vinteren og ligger rett på det ja. Har ullpysjamas for det meste, bomull når ullpysjene er til vask!
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Min gutt på 6 mndr har ligget på lammeskinnet i senga siden i høst, i bomullspysj og med dyne over seg. Han er god og varm, han....
Itsrejk Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Min pjokk har sovet rett på lammeskinnet sitt i senga siden vi kom hjem da han var fem dager gammel. Legger bare en bomullsklut under hodet hans, med tanke på eventuell gulp. Han sover i ullbody med tynn ullpysj utenpå. Har et bomullspledd rundt ham (han liker å være litt innpakket, det er tydeligvis trygt), og ei lita, lett dyne. Neppe særlig aktuelt å pakke inn en på ti mnd i pledd da. Pjokken er god og varm natta gjennom, bortsett fra på fingrene. De blir lett kalde. Tror vi skal prøve med votter i natt. Vi har åpent vindu, og nå er det fort ti minus ute om natta, og da blir det forholdsvis kaldt inne også.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har det under lakenet. Vet ikke helt hvorfor, syns bare det var det som virket best. Det er hvertfall bedre med tanke på støvsamling føler jeg... Hun sover med bomullspysj.
Nattinatta Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 her sover lillegutt rett på skinnet. har gort det i vugge, vogn, seng og bag fra august mnd, da vi kom hjem fra sykehuset. tror det er mest vanlig... skinnet er jo selvrensende også, så det er ikke det store problemet med gulp ol. det er som regel bare å tørke vekk også.. også vandke det innimellom.... jeg har ikke gjort det enda, men tenkte jeg skulle prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå