khost Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei. Jeg har veldig lyst til at jenta mi(14dager) skal begynne med smokk,men hun blir bare veldig sint når hun får den.Selv om hun er mett.Prøver alltid å gi den når er mett. Min første sønn hadde ingen problem med å ta smokken,men husker ikke hvordan jeg gikk frem da det er 6 år siden:) Er det noen som har tips,eller begynner jeg kanskje for tidlig?
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Noen babyer vil ikke ha smokk, mens andre trenger litt tid. Har du prøvd forskjellige typer? Det eri kke for tidlig å begynne nå.
flypapir Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Prøv en annen type, kanskje det funker?! Har selv erfart at Nuk smokkene er mest populære i starten pga at tuppen går litt opp i ganen...
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Vet ikke om jeg hadde klart meg uten de fire Fisher Price smokkene vi har på lur her og der i huset. Prøvde flere da mini var rundt 10 dager, men Fisher Price sin smokk fra 0mnd ble en slager! Nå endevender jeg huset om en er borte, har fått de i gave, og aner ikke hvor de kjøpes, har derfor ikke råd å miste en eneste en av de:) Brukte smokken når han var mett og bare tulla med puppen. Nuk funka forresten ikke her! Men selvfølgelig forskjellig fra unge til unge..
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg måtte prøve en million forskjellige typer før vi fant en som hun ville ta. Når hun først aksepterte den så var det greit med andre typer også... Rare jenta
Laybik Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Maja ville ikke ha smokk før hun ble 2,5 mnd hun, selv om jeg prøvde med mange forskjellige sorter til ulike tider osv. Det var Nuk-smokken hun aksepterte først, men så var alle de andre gode også. Det var helt fantastisk da hun endelig tok smokken!! Lykke til:-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Hei:) Vi fikk bare gitt ho denne Trøst smokken når ho var liten. Så nå når ho er 6mnd er nuk favoritten, iblandt bambino. Men ingen andre. Disse to går litt sånn opp i ganen. Og denne nuk ho bruker nå er til 6 mnd, og jeg har kjøpt nye fra 6mnd til 18 mnd, men de vil ho ikke ha! De er jo større..! kresen....... å... hvor lenge bruker en smokken om gangen? Gjør det noe med det alders greine? Ingen tenner enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå