lillo70 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Vår lille jente ble født 4 uker for tidlig, og tar mest flaske. Har problemer med at det renner en del melk ut på sidene og under munnen. Har prøvd flere typer flasker, Avent, Nuk og Boots. Alle skal være for nyfødte, med ett hull. Tips ?? Er det fordi det kommer for mye melk, og hun ikke klarer og svelge unna ? Dette skjer ikke alltid, men nesten...
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Har du skrudd igjen korken skikkelig? Og er sikker på at smokken sitter riktig. Med Avent flaskene må jeg hvertfall være sikker på dette.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Dr. Brown flaskene har vi brukt og de har små hull i forhold til andre smokker syns jeg.. Har du prøvd dr.Brown smokkene? De passer på en del andre flasker å.
vargdama Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Her på nyfødt intensiv sitter jeg med min lille prematur , han er 6 uker nå. sykepleierne her sier det er helt normalt med sikkel i munnvikene og under munnen. har ingenting med flaskene å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå