Gå til innhold

Hvilken spisestol anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Stokke tripp-trapp. Den varer lenge,og er god og stabil;)

Skrevet

Det kommer nok helt an på hva du er ute etter.

-Tripp trapp: er jo veldig grei i og med at den vokser med barnet på en måte som ingen andre stoler kan matche, såvidt jeg vet.

-Hokus pokus: http://www.brabud.nu/lot.cfm?lotID=187897

Vi har en sånn en. God stol, som har tre funksjoner, stol med middagsbordet, sett den ned og barnet har stol med eget bord i høyde med stuebordet, eller sett den ned andre veien og barnet kan bruke den som leke.

-Sofus: http://generator.firmanett.no/(mtabky55ibufwqugyf5pjo55)/generator.aspx?PID=183666&M=0

Skrevet

Jeg anbefaler stokke Sitti. Myyyye bedre en tripp-trapp (siden du spør meg), bedre stabilitet og sittekomfort for barnet.

Skrevet

Jeg har en vennine med en Fisher Price stol som er fornøyd med den. Jeg synes den var fin, men vi er amerikanere begge to og vant til sånne stoler.

Selv brukte jeg Kiddo stol og var fornøyd, men jeg hadde ikke lyst å kjøpe mange stoler og derfor kjøpte den. Og jeg tror ikke Fisher Price eller Graco hadde spisestoler i Norge da jeg kjøpte....

Jeg kan tenke meg at Fisher Price og Graco eier markedet i USA med sine spisestoler. Tripp-trapp stoler og Kiddo stoler og lignende finnes ikke der borte, så millioner av barn bruker nettopp Fisher Price eller Graco, nettopp fordi foreldrene er så fornøyde med dem.

Liker du stolen, så tror jeg du kommer til å bli fornøyd med den. Jeg har selv tenkt at denne gangen har lyst på en "vanlig amerikansk high chair" da jeg mener det er lettere (men det er vel en vanesak) enn min kjære Kiddo stolen. Håper jeg kan finne en brukt for da kjøper jeg!

Skrevet

I en test jeg leste, kom Brio sin stol best ut, men klin umulig å finne ut hvor de selges. Noen som kan hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...