Gå til innhold

Dere med termin i mars/april har dere kjøpt ull fra nøstebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mye fint jeg har lyst og kjøpe der borte men usikker om det blir for varmt når jeg får i mars/april? og evt hvilken str ville dere kjøpt?

Skrevet

Det er for dyrt..

Skrevet

Fikk i april sist og kjøpte ikke noe ull (hadde litt hjemmestrikket da). Men kjøpte pysj påfølgende vinter for det ble så kaldt på rommet hennes, og det var gull. Kjøpt pysj hver vinter derfra siden (hel pysj med fot).

Skrevet

Jeg har kjøpt en pysj i str 62. Er så mange som har sagt at den er et must.. Den er jo veldig fin også da:)

Skrevet

Ull kan brukes året rundt, for det puster, så blir ikke så klamt som bomull.

Ull/silke blandingen til nøstebarn er helt super på sommeren

De kortarma trøyene man strikker selv er også kjempe gode.

Jeg har termin i mai, å kommer til å ha mer ull enn bomull til babyen.

Nøstebarn koster, men så får man det man betaler for også.

Skrevet

Bomull puster jo det også da, men ull puster bedre, å kan holde på mer vann enn bomull før det føles fuktig.

Skrevet

blir for dyrt for meg gitt

Skrevet

Jeg kommer til å bruke mye ull til babyen. Har termin i begynnelsen av mars og bor nordpå. I kaldt vær er det ingenting som funker som ull :) Har lyst å bestille fra nøstebarn, men skal vente til babyen er kommet slik at jeg ikke trenger å bestille bare nøytrale farger (vet ikke om det blir gutt eller jente)... Har sett meg ut sparkebuksene, pysjamas og ullfrottedress :)

Er jo dyrt, men synes gode kvalitetsklær i ull er verdt å betale litt ekstra for. Nå har vi -20 grader utfor døra her, og da går selv ikke jeg ut uten ullklær innerst mot huden...

Skrevet

Må jo se an barnet, men tanken er å bruke ull. Jeg har termin i april og bor på Østlandet. Da kan man evt bruke mindre klær. Men klærne kommer ikke fra Nøstebarn. Det er det flere grunner til; prisen, men også det at de ikke tåler 40 grader i maskinen (og det fungerer dårlig her i huset). Det glemmer jeg også krymper jeg det... Vi har masse ull fra Janus. Det er tynt og bra nok i masse vis. Hvis dette er første barnet og du vet du skal ha flere kan det sikkert lønne seg å kjøpe fra Nøstebarn, for det er bra holdbarhet på det (har lånt noen pysjer og de var bra).

Ull er gull.

Skrevet

Nei dette er tredje på 4 år (og siste, hehe). Har brukt bare ull til dei to vinterstid (mye Janus) men ikke når det blir mildere i luften... Har litt fra nøstebarn til dei i større str, og syns det har vert bra, men glemmer meg jeg og, og har vasket det i maskin, men har gått bra:-)

Nå har jeg bestilt sparkebukse og ullpysj... alltids noen jeg kan gi det bort til etter hvert:-)

Skrevet

Har ikke kjøpt ull fordi jeg enda ikke vet kjønnet, men er en stor fan av ullklærne fra nøstebarn! Og jeg bruker dem stort sett hele året, og ull/silkeblandingen er veldig fin. Men bruker ull også av andre merker.

Skrevet

Hei ;o)

Jeg har ikke kjøpt noe enda,ser det litt an,termin i begynnelsen av April. Har veldig masse hjemmestrikket i baby ull så ser an om jeg klarer meg med det enda..bor på vestlandet og her er gjerne ikke så kaldt om våren. Men blir det nødvendig så blir det nok janus...

Til høsten igjenn tenker jeg en ull-pysj er lurt men går ikke til innkjøp av det enda,vanskelig å beregne rett str ;o)

Skrevet

Ull er bra hele året!

Har pyjamas, strømpebukse, body og sokker fra Nøstebarn.

Skrevet

Nøstebarn har fantastiske produkter. Jeg har termin 11.april og har kjøpt ullfleecedress, sokker, votter og lue fra nøstebarn. Uteklær. Det er da kaldt i april og mai for en liten tass.

Skrevet

Nei, men har kjøpt Juha ullbodyer og ullstrømpebukser til lillegutt. Og så tror jeg svigermor skal strikke en ullbukse og en tynn ullue som han kan bruke ute den første tiden :)

Skrevet

Ull er fint helt til det er 20 grader ute, så har definitivt ullklær klare til lillenurket som kommer rundt 4 april.

Ullfrotepysj fra Nøstebarn i 62 (som i praksis=56, de hadde små størrelser for 3 år siden, har det kanskje enda?)) (arvet etter barn nr 1) + 3 body'er og 3 strømpebukser i 50-56, noe fra Sparkjøp, noe Joha. (+ haugene med bomullsklær jeg fikk sist og nesten ikke brukte da..)

Skrevet

Jeg har en del fra nøstebarn til snuppa på 2, veldig fornøyd med det jeg har hatt. til nye bebisen som kommer i beg. av april satser jeg på å ha 2-3 sett med ull for å bruke på trilletur i starten, både april og mai kan bli kalde her vi bor. Satser på str 50-56/62. Har en del ull fra janus og joha etter storesøster som også er veldig bra! Ull er gull:)

Skrevet

Størrelsene virker ikke små. Min har akkurat vokst ut av sparkebukse i 44, og har en kjole i 50/56 som er litt stor enda. Bodyen i str 44 var for liten da hun var 47 cm. Hun er 52 cm (målt i går) og 3550 gram. Syntes også det var et stort sprang mellom 50/56 og 62/68. Sparkebuksen er fantastisk, men klær med fot på blir fort for små, så ikke kjøp for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...