Gå til innhold

Test uke 8!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skal teste denne uken??

Litt om meg:

1 abrutt forsøk,2 negative ICSI + nå siste ICSI forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også teste i uke 8. Mandag 16., men spørs om jeg sniktester litt før:) Når satte du inn?

Skrevet

hei,

jeg skal teste i uke 8, den 16 feb;D gått på menopur sprøyta, trur jeg tester meg litt før jeg oxo.

håper vi alle spm tester i uke 8, har fått det til.

Skrevet

Jeg skal teste inn onsdag 18. februar. Noen som kjenner noe da? ;0)

Skrevet

hei, veit liksom ikke om jeg kjenner så mye, men har vedlig hovne puper, pluss litt prikkinger, har en gutt fra før på 3 1/2 år, merket det ikke før mensen uteble på han. prøver og finne noen symptomer, men jaggu ikke lett, du da??

Skrevet

Heisann!

Jeg skal også teste i uke 8 - onsdag 18/2. Dette er andre gang jeg har fått satt inn befruktet egg. Føler meg mer trett denne gang - har veldig lite energi for tiden (rekner med at det kommer av de store dosene med hormoner før uttak). Lurer på om jeg skal be om sykemelding fram til teste dag - skal egentlig starte på jobb igjen 11/2. Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Merker det er mye som skjer i magen, men det er liksom litt for diffust til at jeg klarer å beskrive det. Ellers er jeg veldig oppblåst, ser ut som jeg er 3 mnd på vei allerede, he he.

Skrevet

Jeg skal teste tirsdag 17 februar. Jeg har super vonde pupper,mye trøtt,tung i hodet,oppblåst mage og har konstant murringer i magen/underliv.Regner med at noe av dette kommer av crinonen. Jeg har ingen planer om å teste før tiden..ENDA;) Jeg har alltid begynt å blø på dag 12...:( Kjenner jeg er livredd hver gang jeg går på do..enda det er igjen maaaaange laaaange dager!!!

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å ta en gravidtetstest den 18. Satte inn egg 4. februar. Tar progestan to piller tre ganger dagen, så jeg vet i grunn at de ømme puppene og den oppblåste magen stammer fra det. Er mitt første IVF forsøk, men har vært gjennom 6 inseminasjoner tidligere, så jeg har vel erfart til nå at det ikke er grenser for hvor mange graviditetssymptomer man kan få selv om man ikke er gravid;) Under inseminasjonene har jeg ikke benyttet meg av hormoner, så da kan jeg ikke engang skylde på at det var på grunn av det.

Er i hvert fall glad for å begynne på jobb igjen i dag. For min del er det godt å være i aktivitet å få litt annet å tenke på enn bare meg selv :)

Skrevet

Jeg skal teste 17 feb. Har ikke merket noe symtomer uten om at det er litt prikking nedentil. Men nå håper jeg vi snart lykkes for nå tar det virkelig på dette.

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter??Ingen forandring her:)

Skrevet

klarte ikke la være å teste i dag. Er på rugedag 12, og et stort blått kryss lyste mot meg! Fantastisk følelse!! Var skikkelig pessimistisk før jeg testet, men så hadde jeg drømt i natt at jeg testet positiv så da gjorde jeg det litt tidligere enn planlagt. Nå håper jeg dette går bedre enn forrige gang. (mistet i uke 8)

Når det gjelder symptomer har jeg ikke hatt mye. Har kanskje vært litt sippete, også har jeg fått mye mer kviser enn jeg pleier. Men jeg trodde faktisk mensen var rett rundt hjørnet!

Lykke til "venter på spire"

KLem fra en superhappy Olianna!

Skrevet

Er virkelig en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg er alt fra skråsikker til helt på at det ikke har gått på samme dagen. Har kjent mye i magen. Vært varm (strålet) stikkninger, mensensmerter som kommer og går på et par minutter, kvalm i starten, lysebrun/grå utflod fra i går og nettopp funnet en dråpe rent blod. Kan være festeblødning, men man vet jo ikke. Leter etter forklaringer hele tiden på hva som skjer.

Men i morgen er det blodprøvedag, så da trenger jeg ikke gå å gruble lenger.

Har du kjent noe da?

Skrevet

Olianna: Gratulerer,så morro:)tenker dere er lykkelige nå:) Jeg er i dag på rugedag 12.har i dag hatt fryktelig menssmerter og følt mensen på kroppen.det har også kommet litt grå utflod.er livredd og kjenner jeg er helt på felgen..!!men vi får bare holde ut et par dager til..:)

Skrevet

Hvordan har det gått med dere som har testt i dag???

Følger med dere jenter!!:)

Skrevet

Hei!

Hiver meg med her jeg... Fikk satt inn frys 6., og skal teste på torsdag 19. Tror jeg reagerer litt på progestan eller progynova, for jeg har hatt litt småblødninger 3-4 ganger (stort sett rett etter "midt på dagen-dosen"). Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen, men er litt skeptisk pga blødningene - men ingen mens enda værtfall!!! Flere av dere andre som skal teste nå, spennende å se hvordan det går. Lykke til!

Skrevet

Neg oppdatering fra meg :( Begynt å blø+ negativ hjemmetest. Blitt enig med klinikken om å ikke ta blodprøve da jeg er sikkert på at det er mensen. Dette var vårt siste forsøk,noe vi hadde bestemt oss for på forhånd. Kjenner at det er forferdelig vondt å gi slipp på det største ønske våres her i verden,å få et barn til og gi Lillegutten vår på 3 år søsken. Håper det går bra med dere andre her..Lykke til med testingen.

Skrevet

Får hive meg på den negative bølgen ;) Negativ test og deretter kom tante rød. Skjønte i grunn allerede lørdag hva som var på vei, så jeg det handlet mer om å få det konstantert slik at jeg kunne slutte med progestan og drukne mine sorger i ett glass vin eller tre ....

Trøster meg med at jeg har 6 fine egg liggende på en fryser i københavn,men tror jeg skal vente til etter påske før jeg prøver igjen. Dette var mitt første forsøk. Jeg har ingen barn fra før.

Skrevet

Min var også negativ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Skrevet

Uff, her var det mye trist lesning jenter... Vet hvordan dere har det nå! Ta den tiden dere trenger for å gjøre dere klar til nytt forsøk. Så skal dere se dere lykkes neste gang! Lykke til videre i prosessen alle sammen! Og "fingers crossed" for dere som ikke har testet enda!

Skrevet

Uff og uff jenter!!!!

Kan ikke si annet enn at jeg tenker masse på dere!!

Vi kan jo være like etter dere neste uke vi i UKE 9-gjengen så vi får trøste og støtte hverandre her inne!!!

Stå på og hold ut jenter!!

Skrevet

Ja dette var lei lesning. Jeg som åpnet denne tråden etter å ha satt inn i dag og håpet at det det skulle ligge masse positive tester og lesning nedover tråden. Men sånn er det jo ikke bestandig har jeg skjønt.

Jeg blir jo veldig nyskjerrig på hvor godeprognoser dere fikk da dere fikk satt inn ofr to uker siden. Hadde eggene delt seg og alt så bra ut? Satte dere inn mer enn ett egg etc. Jeg er helt nybegynner og veldig usikker på hvordan dette hele foregår.

Håper dere kommer dere raskt opp igjen og prøver på ny med positive resultater da. Lykke til!

Skrevet

Da har jeg testet - og det ble blått kryss på meg!!! skjønner ikke at det er sant... Håper spiren har det bra og holder seg på plass :)

Skrevet

Gratulerer Ærtaberta!! Så morsomt dette var.

Ang. meg og min innsetting så fikk jeg ikke vite hvor mye de hadde delt seg, bare at det var to fine ogg som ble satt inn. Hos meg er tydeligvis problemet at de ikke fester seg. De befrukter seg bra.

Fikk 5 på frys og har nå brukt opp 3 (2 overlevde) så da er det 2 igjen til neste forsøk. De skulle ikke forandre noen ting neste gang. Jeg har endometriose. Ble operert, men de fikk ikke fjernet alt pga. at det lå så langt bak. Da må jeg ta en vanlig operasjon. Vet ikke om dette kan ha noe med at egget ikke fester seg jeg.

Jeg har gjort alt riktig føler jeg. Tok babyklister også. Men det ser ikke ut som eggene biter på:(

Lykke til til dere andre som skal teste nå, og gratulerer alle med positiv test! Vi andre...neste gang skal det gå!!

Skrevet

Det ble negativ test her også!

Til dere som har fått positiv test - jeg synes det er kjempe artig å lese dette - ønsker dere lykke til videre i graviditeten!

Vi som har testet negativt - kanskje vi møtes på en ny link ved neste forsøk? Lykke til neste gang ihvertfall.

Vi har ett forsøk igjen og vil ta det i løpet av våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...