ES76 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Nå gidder jeg ikke flere berg-og-dalbaner denne helgen. Tok en digital CB-test idag or å få bekreftet at alt var gått til dundas - begynte å blø ordentlig idag. Noen som har begynt å blø, og allikevel vært gravid? Har tatt mange ikke-digital-tester i helgen, og hatt svak pos. hver gang - og nå altså sier den digitale "Gravid".
Sissel L. Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg opplevde det samme som deg og var gravid i to uker etter at testen var positiv. Det er visst ikke uvanlig å blø selv om man er gravid, og det kan likevel gå bra. Ta det veldig med ro - kontakt legen i morgen og få målt hcg i morgen og onsdag. Da skal hcg-verdien doble seg fra mandag til onsdag hvis alt er i orden. Hos meg steg hcg veldig fint lenge etter at jeg begynte å blø, så legene trodde lenge at det skulle gå bra. Krysser fingrene for deg XXX, men det kan selvfølgelig slippe, og da vil testen være positiv i flere dager etter at du begynner å blø. Skjønner hvordan dere har det - helt forferdelig å gå og vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå