Gå til innhold

Noen her som kjenner til eller har barn i Barnas Hus barnehage på Grunerløkka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har barnet mitt der og vi er ikke så fornøyde. Mange av de faste er mye syke, baseinndelingen fører til at de små får mange steder og personer å forholde seg til osv. Mye kaos generelt, men det kan jo være annerledes på noen av de andre basene. Vi har hvertfall søkt ny barnehage og krysser fingrene for at vi får bytte til høsten!

Jeg har barnet mitt der og er heller ikke så fornøyd.

De ansatte- de som faktisk er der, mye sykdom- gjør en bra jobb, men som en annen sa ledelsen kan du få billig... Det lille jeg har sett til dem var på noen informasjonsmøter i forbindelse med flytting til nye lokaler, synes det var utrolig mye tåkeprat og lite tydelig ledelse.

Mye sykdom blandt personalet er vel sjelden tegn på god ledelse...

Synes Barnas hus er en stor og upersonlig barnehage, og alt pratet om at det skulle bli så fint med bibliotek, rom for vannlek, musikkrom m.m er fortsatt bare prat. De har gymsal da, den er ferdig og i bruk så det er bra men.. Det finnes f.eks ikke vasker (!!!) tilpasset barn, så gud vet hvor ofte barna vasker hendene. Ekkelt!

Ja ja, vi skal uansett flytte og barna trives sammen tross alt, så har ikke gjort noe for å bytte plass.

Men ville nok ikke anbefale barnas hus som første ønske til noen som skal søke plass nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...