Gå til innhold

Dere med gutter(eller jenter) med verv i panna..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er ganske lang, men panneluggen legger seg til en fin krøll på siden.

Han er 7 år og hater verven sin, noe jeg også gjorde med min verv for jeg kunne aldri ha pannelugg....

Han bruker voks i håret når han skal pynte seg og da står alt rett opp!

Poden på 3 er vel bare en stor verv... Han har en i panna så panneluggen får en liten vipp opp- han er veldig kort på håret, nettopp pga av vervene! I bakhodet har han en verv som går sidelengs så det ser ut som han har hentesveis i bakhodet =D

Han skal nok få det skikkelig moro når han blir eldre =D

Jeg har en verv selv som gjør at jeg en voldsom midtskill og jeg er ikke veldig glad i den. Begrenser selvfølgelig hvilke frisyrer jeg kan velge, men de gangene jeg går til virkelig gode frisører, så klarer de merkelig nok å "trylle" en flott frisyre hvor man ikke ser antydning til at håret egentlig bare vil være i midtskill.

Min lille pjokk har hele hårfestet sitt i front RETT mot venstre! Så dette blir en utfordring for frisørmammaen! Lurer litt på om det lureste på sånne type verver er å enten ha det laaangt, eller KOOORT! tenker litt på han godeste "Storm" i hotel cæsar, eller den gamle Kjellinglooken til gutta da... Den funker selvom man har masse verver!

(Nå skal det sies at jeg er litt over middels interessert i hår,så jeg kommer til å gå bæsjærk så fort det er noe hår å klippe!)

Og han er bare tre uker. Hjælp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...