Gå til innhold

Hvilke leker liker deres på 5-6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppelure har en leke fra Disney med et slagt lite piano som hun hamrer på, den motiverer henne til å ligge lenge på magen om gangen og ser ut til å være veldig kjekk for henne.

HAdde tenkt å kjøpe et par leker til (i alle fall før jeg pådro meg fartsbot på 4200 i går), men hva skal jeg gå for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg kjøpte nye leker til snuppa på 6 mnd for noen uker siden.

Jeg kjøpte den bamsen til fisher priser den du trykker på mage, fot og hånd osv, den synger snager og lager masse lyder, den var en sukse snuppa digger den.. ellers kjøpte jeg klosser disse bare gnager hun på, he he..

Skrevet

Jenta vår liker alle leker hun får - harde som myke. Men er i det siste blitt veldig glad i den ene nøkkelen i et sånt svært nøkkelknippe i hardplast som lager lyder og musikk når hun trykker på den.

Aller helst vil hun leke med fjernkontrollene våre - som vi fortvilt prøver å gjemme unna ;) (hun skifter jo bare kanal, eller skrur av tv'n!)

Skrevet

han liker en sånn leke som står fast i lekegrinda. den er fra fisherprice med bilder av mange dyr. når man trykker på dyrene så kommer det sanger.

han liker også en "rangle" fra fisherprice som han trykker på, da spiller den melodier og blinker rødt,rosa og grønt.

også liker han en "molekylrangle" han har, og en kaninrangle med masse små fargerike baller inni håndtaket som lager lyd når han rister.

men den beste leken han vbet er "det kommer en rev oppover bakken for å bite Nikolai i nakken", da ler han alltid. hvis han skriker og jeg tar den på han så begynner han å le, helt utrolig rart haha

Skrevet

Siste hit er en ball av alle ting. Veldig gøy å ligge på magen og så kommer ballen trillende inn mellom armene. Ball er jo billig:-)

Ellers tror jeg at jeg må ut å skaffe litt leker med lyd og lys.

Skrevet

ball og bamser med lyd og ta/føle på. ellers så er det jeg har i kjøkkenskuffen KJEMPE gøy (og billig og lett for mor hehe). Tupperware, en skje og et grytelokk etc. Ellers er det veldig gøu når jeg putter mindre leker oppi en liten boks, så tar han dem ut igjen.

Skrevet

her går det i en oppblåsbar hammer med rangle i!! Han banker og rister besatt noen ganger... Synes det er kjempe gøy!!

30 kr på ebay tror jeg... Det enkle er ofte det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...