FruBoger fødeklar Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Da var det dagen vår da:) Tid for oppvarting, servering og total relaxation? Jaja, sto opp halv ett (hønemor var oppe til tre..)... Har hittil hengt opp klær, ryddet på plass, dratt over gulv, laget min frokost (han var ute å måket snø...hadde laget hadde jeg ventet:P).. Får se om jeg får noen overraskelse..tviler på at gubben har baka kake! Dagen deres da? Min første morsdag:D
Itsrejk Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Takk Gratulerer til deg også, FruBoger, og til alle andre mødre her inne! Jeg startet dagen med å se Wall-E sammen med de tre gutta min (småtten, storebror og gubben). Veldig kos! Deretter duppa jeg i stolen min sammen med småtten, mens gubben laga frokost. Familiefrokost - mens småtten faktisk sov i vogna si - og en deilig dusj. Nå er de to største gutta på skitur i nysnøen, småtten sover på fanget mitt og jeg ser ukas episoder av "Sykehuset". Senere i dag får vi morsdagsbesøk med kake. Så jeg har en finfin dag! Dere andre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå