Gå til innhold

Nytt treff for sommermager:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen og takk for sist!!

Det var litt hyggeligere når vi satt litt mer samlet, eller hva?!:o)

Skal vi satse på samme dag, tid og sted?? eller andre forslag? Sist var det torsdag 18.30.

Tenkte å sette opp nytt treff om vel en uke. Kanskje greit å ha med 14 dg mellomrom, slik det ikke blir så lenge til neste gang for den det ikke passer for?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for sist, ja. Det var veldig koselig med treff :)

Jeg er med på nytt treff. Tror det passer for meg den dagen, men passer stort sett alle ettermiddager for meg. Stedet er bra, går jo an å høre om vi får plass inne på Bare Blåbær kanskje?

Skrevet

Da jeg bestilte bord til 15 første gangen, ble vi flyttet til Bær og Bar pga de har bedre plass til så mye folk... Så vet ikke jeg? Tror du det er bedre der?

Skrevet

Gå for bær og bar neste gang også. De har vel samme meny, og sist gang fikk vi en bra sitteplass, så jeg stemmer for bær og bar:)

Skrevet

Det er et langbord på Bare blåbær også, men når jeg tenker meg om så går det kanskje maks 10 der. Langbordet vi hadde på Bar og Bær var jo genialt! Så helt greit å være der!

Skrevet

Jeg har ikke vært med på noe treff ennå, og reiser bort neste uke - så får nok ikke mulighet neste gang heller.. men håper jeg kan få være med ved en seinere anledning? Selv om jeg ikke har vært med på noen treff ennå.. hadde vært koselig å treffe andre med mage, kjenner ingen andre gravide her i byen..

Skrevet

Alle som vil er velkommen til å bli med oss på treff!!:)

Skrevet

Har sen vakt annenhver Torsdag, så for meg hadde det passet bedre om vi kunne lagt det til Torsdager i oddetalls uker??

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å være med, men må innrømme at jeg er av det sjenerte slaget, og er litt redd for å "falle utenfor"..virker som de fleste har vært på flere treff, jeg har ikke turt å komme på noen enda.

Skrevet

For min del kunne jeg godt tenke meg å treffes torsdag denne uka, men det blir kanskje for ofte?

Skrevet

Kanskje vi skal prøve onsdag neste uke da? Torsdag denne uka blir kanskje litt tidlig eller? Setter opp et nytt treff og ser interessen jeg:) Lager en ny tråd for påmelding:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...