Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsen på 15mndr har noen utrolig lyse og høye skrik,som

kommer når han ikke får viljen sin, er irritert for noe, eller når han blir opphisset.

Andre synes dette er morsomt, men jeg blir veldig sliten av det.Skrikene har en så høy frekvens at det gjør vondt i ørene+at det ikke frister å ta ham med på cafe etc..

Har noen gode råd om hvordan vi kan lære ham å slutte med dette.Han har hatt disse skrikene siden han var ca. 6måneder.

Han er ellers i kjempehumør, sover godt og frisk og sunn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke at noen kan synes at det er morsomt, det er som du sier fælt å høre på!

Snuppa her i huset har akkurat begynt med disse lydene nå, etter at vi hadde besøk av en som holdt på å skrike på den måten i forrige uke.

Det er nok ganske vanlig, jeg har hørt veldig mange barn som gjør det.

Vet ikke hva man skal gjøre med det egentlig.Selv sier jeg hysj, ikke skrike til min jente og legger ansiktet i alvorlige folder. Jeg prøver å unngå at hun oppnår noen fordeler med denne skrikingen. Om det hjelper vet jeg ikke, men uansett går det vel over etterhvert. Det er vel en fase det også som alt annet.....

Skrevet

Huff,kjenner meg sååå igjen! Jenta mi er 12 mnd og hun skriker så voldsomt! Høøøye hyl... jeg får så vondt i øra.. Prøver å avvise/unngå henne mens hun skriker.... ikke alltid lett..For hun klikker helt...

Skrevet

Tusen takk for svar.Det er jo alltid en trøst at det finnes flere småttiser

der ute som prøver ut stemmen sin...min høres ut som en kanarifugl..

Ja,ja, det er vel best å bare overse det helt:-)

Skrevet

ja er ikke alltid så lett å overse:)Men jeg må snart ha høreapparat,hehe.... huff for en hyling på henne!!

Skrevet

kjenner meg virkelig igjen her altså...snuppa mi er 15mnd og hyler og skriker om hun ikke får det som hun vil noe som er VELDIG slitsomt. Jeg og min mann blir også veldig slitne ... noen som har tips så suger jeg dem til meg ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...