Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Åh det var så deilig! Etter 13 mnd med ørten oppvåkninger om natten sov han fra kvart over sju i går kveld til halv åtte i dag tidlig.. O lykke Måtte det bare vare.. Har ikke gjort noe anderledes heller. Eneste var at han fikk kamille te i begge grøt måltidene i går. Ellers har jeg ikke gjort noe.. Krysser alt jeg har for at det fortsetter nå, var like før jeg møtte veggen og litt til :s
MathildeC Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Så deilig, kjenner til den lykkefølelsen! Her i huset var det også ved ca 13.5 mnd hun sov rundt. Det ble dessverre slutt på det her i huset, men vi har hatt mange gode perioder, så vi vet jo at det går ann.. og så bytter vi på å sove ut i helga, så det hjelper jo på. Håper han fortsetter på samme viset!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 I natt gikk det ikke like bra, "kun" 4 oppvåkninger men han lå til halv åtte da Regner med det ikke går like bra i natt, skal å ta vaksinen nå Men håper vi er kommet inn i en god periode Er alene med to, så har ikke muligheten til å sove ut. Når minste er hos faren har jeg en på 7 som ikke sover såå lenge Alt hjelper på så lenge det er mer en 2 timer sammenhengende søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå