mammamus Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei! Hvor kjøper dere jeans? Er 1.80 og har stooore problemer med å finne bukser som er lange nok i bena. De fleste stopper på benlegde 34, og det er litt i korteste laget. Et annet problem er at de er enten for lave i livet, eller for høye.....finnes det virkelig ingen som er midt i mellom? Hvor finner dere bukser?
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hallo! Jeg fant bukse på cubus faktisk, som var PERFEKT! Vid på bena (som jeg må ha) og lange nok... de hadde et par der som var knall..... )
Sånn kan det gå Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er bare 178 høy da, men har lange bein så jeg må ha 36 tommer. Lee har bukser jeg liker med den lengden og jeg fant også Sand-bukser hos Vic som var 35 tommer, men lange i forhold til målet.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Hehe. Bukser og skjørt er no dritt. Jeg blir helt oppgitt over de som syter over at de må legge opp klærne.. Det er lettere å legge opp 10 cm enn det er å forlenge med 10 cm som faktisk ikke er der i utgangspunktet.. Jeg river meg i håret Uansett. Herrejeans har lengre bein. Og en del butikker har mer formelle bukser med svært lange bein. Generelt er lange nok bukser et problem..
partyoffive Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Hei - er selv 1.80 og har en haug med jeans som er perfekte. Her er mine funn: - Rock & Republic - Seven for Mankind - Ricco Vero har også noen supre 'hjemmebukser' fra merket C-girl som du får på Pop-In og Voice of Europe f.eks. De er lange, strechy og sitter som ett skudd!
anjaslilje Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 only og veromoda har jo 36 lengder i endel bukser.
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Ricco vero, Mexx og Hennes og Mauritz
partyoffive Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hmmm...Mexx, det må jeg prove. Liker Mexx, hvor får du det 'mammatilguttogjente'?
digger Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 De har en bra Mexx-butikk på cc-vest. Det lønner seg å bli medlem (gratis), da får du gavekort osv. og andre rabatter. Bra bukse lengde. Det eneste er at de av og til holder seg litt dårligere i vask, så lønner seg og vaske de på vranga og 30 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå