Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 har en jente på 13 mnd som heter marie... hun får en liten bror i juni... men jeg sliter med gutte navn.. noen som har noen ideer?
Castho Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjente ett søsken par som het Marie og Erlend men jeg er ikke sikker på om jeg synes det passer. Synes Marie passer til: Alexander Andreas Birk Bastian Cornelius Daniel Erik Fredrik Gunnar Henrik Iver Isak Jesper Jonas Jonathan Kasper Lasse Sindre og mange mer
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 heh jesper, fredrik heter mine brødre.. og sindre, lasse jonas, isak, gunnar, erik, daniel, andreas og alexander er det ellers i familien:P er så vanskelig og finne gutte navn siden familien på min side og gubben sin side har så mange gutter og nesten alle har dobbelt navn... blir gal jeg...
prebs Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Marie er klassisk og pent, så synes disse passer: Andreas Thomas Fredrik Henrik Johan Edvard Peder Nikolai Jørgen Jonas Christian/Kristian Jacob/Jakob Ludvig
Azora Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Marie er kjempefint, og passer til utrolig mange ulike typer navn, synes jeg. Enig med flere som prebs har nevnt, samt kanskje disse også: Anton, Gabriel, Theodor, Halvor, Bernard, Alfred, Severin osv osv...
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Vet om et søskenpar som heter Marie og Ole Christian, og det er jo fint :-) Ellers synes jeg enkle, jordnære navn passer med Marie, som: Henrik Nikolai Fredrik Jonas Herman Andreas Kristian
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Marie og Karl Marie og Håkon Marie og Ole Marie og Edvard Marie og Karsten Marie og Thorvald Marie og Viktor Marie og Oliver Marie og Oskar Marie og Magnus
laffi - fødeklar :) Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ei kusine som heter Ida Marie, og hun har to brødre som heter Henrik og Christian. Syns de navnene passer til Marie også (uten Ida foran). men kan hende jeg er litt inhabil der da...
Nilu♥ Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Jeg syntes Marie er et flott norsk navn! Passer godt sammen med: Håkon, Magnus, Henrik I mine ører hvertfall....
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. februar 2009 #14 Skrevet 13. februar 2009 Mads/Mats Morten Lars Johannes Eirik Vegard Simen Håkon Håvard Emil Endre Anders Jesper Sigurd
Mammas lykkebarn Skrevet 13. februar 2009 #15 Skrevet 13. februar 2009 Hva med Edvard? eller Eirik...
Wiingla Skrevet 14. februar 2009 #16 Skrevet 14. februar 2009 Iselin min:) Nå har jeg funnet navnet til deg:) hehe. Drømte inatt at du fikk gutten din. Han fikk navnet Oliver. Så når June drømmer det så er det sånn det blir, hehe. Marie og Oliver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå