Gå til innhold

Hipp hipp hurra...

Solståle med 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi! Her blir det 47 mnd mellom mine barn! hehe (måtte bare) ;-P

Planen var å få ca 2 år mellom, men erfarte fort at ting blir ikke som man planlegger, gitt! :-) Det må være utrolig stas å få barna såppas tette! :-D

Annonse

Blir gøy for de to å vokse opp så tett :) Er 16 mnd mellom meeg og min bror, og ville ikke hatt det annerledes i oppveksten :) Vet du hva kjønn dere får hovedinnlegger?

Her har vi gutt fra før, og venter på lillesøster, men pga utdanning ble de ikke så tett, han fyller tre 2 måneder etter fødsel ca:) Men men, de får nok glede av hverandre likevel:)

Wow, det må jeg si "Pia&Gjengen +2 i magen" ! Jeg trodde jeg kom til å få det travelt.. men det er jo ingenting mot deg ;o)) Blir spennende dette.

Det ser ut til at vi får enda en jente, men de var ikke helt sikker på ul. Blir kjekt for jenta vår uansett kjønn, men kanskje kjekkest med en lillesøster siden de er så tette. De kommer nok til få mye glede av hverandre i oppveksten ja ;o)

Jeg har termin 12.juni men fødte jenten min 4 uker før termin så det er mulig det skjer denne gangen også. Jeg skal ha jenta vår hjemme de første månedene men har søkt henne inn i barnehage fra august.

Søskenvogn er allerede kommet i hus, selv om det er veldig tidlig. Jeg slo til nå før prisene stiger på 2009 modellen. Vi endte opp med en Easywalker Duo Sky, og er meget fornøyd med valget.

Jeg måtte faktisk til Oslo for å få tak i vognen. Kjøpt den på Babymagasinet AS, Oslo og betalte 8000 for vogn og 1 dypbag. Alle leverandører i norge er veldig utsolgt for farger på 2008 model, jeg ringte rundt til "halve" norge før jeg fikk tak i den siste i brunt. Mener de sa at de nå kun kan skaffe 2008 model i fargene rød, oransje og lime. 2009 model får du selvf i alle farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...