Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Her er tuppa 2 år og 3 mnd og hun bruker mest bodyer fortsatt. Synes det er praktisk. Slutter helt med body når hun slutter med bleie.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Så lenge de selger bodystørrelser skal jeg bruke de. Det er så godt å ha et plagg under som ikke glir opp når de strekker seg eller leker.
-sga- Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Prinsen min blir 3 år i juli og bruker stort sett body hver dag. Synes det er deilig med body slik at han ikke går bar i ryggen. Men jeg er enig i at jeg sannsynligvis kommer til å slutte med body når han slutter med bleie.
Honningmelon Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Bruker body enda, men når de hun har nå blir for små (til vår/sommer), så kommer jeg ikke til å kjøpe inn nye. Da får hun bruke trøye og truse selv om hun ikke har sluttet med bleier enda. Dumt å kjøpe mange nye bodyer i løpet av sommeren, også slutter hun med bleier til høsten for eks.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Body har ikke sønnen min brukt siden han var 20 mnd. eller noe....hehe. Bruker bleie enda og har aldri vært noe problem å få bleien til å sitte. Nå er han snart 3 år så tror det hadde sett litt "dumt" ut om han hadde gått med body enda, men det er min mening, da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå