Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når slutter man eventuelt med det... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er tuppa 2 år og 3 mnd og hun bruker mest bodyer fortsatt. Synes det er praktisk. Slutter helt med body når hun slutter med bleie.

Skrevet

Så lenge de selger bodystørrelser skal jeg bruke de. Det er så godt å ha et plagg under som ikke glir opp når de strekker seg eller leker.

Skrevet

Prinsen min blir 3 år i juli og bruker stort sett body hver dag. Synes det er deilig med body slik at han ikke går bar i ryggen. Men jeg er enig i at jeg sannsynligvis kommer til å slutte med body når han slutter med bleie.

Skrevet

Bruker body enda, men når de hun har nå blir for små (til vår/sommer), så kommer jeg ikke til å kjøpe inn nye. Da får hun bruke trøye og truse selv om hun ikke har sluttet med bleier enda.

Dumt å kjøpe mange nye bodyer i løpet av sommeren, også slutter hun med bleier til høsten for eks.

Skrevet

Body har ikke sønnen min brukt siden han var 20 mnd. eller noe....hehe. Bruker bleie enda og har aldri vært noe problem å få bleien til å sitte. Nå er han snart 3 år så tror det hadde sett litt "dumt" ut om han hadde gått med body enda, men det er min mening, da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...