Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal kjøpe brio happy til bebisen, men skal jeg velge telskop light understell med plastikk hjul eller det litt tyngre teleskop understellet med lufthjul? Bor i Tronheim så en god del snø her om vinteren.
It's all about me Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Lufthjul er absolutt det beste på snø.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Kan du ikke ha d letteste med lufthjul da?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Vi kjøpte akkurat Brio Happy med teleskopunderstellet med solide lufthjul. Vi bor i skogen, og må over grus og steiner med vogna, så det var viktig for oss med lufthjul. Jeg ville ikke tenkt på de få kiloene i forskjell mellom understellene, det vil du aldri merke. Jeg løftet hele vognen, med bag på, fra butikken og inn i bilen, og jeg er ikke spesielt sterk eller stor. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 1. Du driter i at det har kommet en halvmeter her i løpet av natta, og kjøper de hjula du har lyst på uavhengig av vær og føre. 2. Du bestiller deg et par ski som disse; http://www.fruitandjuice.de/kiwaski-kinderwagenski-a-3121.htm 3. Dette er de eneste som funker på Byåsen, Lian, SjetnEmarka og andre snøhøl her i trønderhovedstaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå