Gå til innhold

Norske menn vil helst ha utenlandske damer fordi norske kviner er mindre sexy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når det gjelder vulgære jenter, så finnes de i alle land. Norge har Lene Alexandra, Aylar, Sofie Elise og Rannveig Heitmann - alenemor til tre med tre fedre, som flasher pupper i samme album som hun har bilder av ungene i. Andre land har sine rare utskudd. Det betyr ikke at en nasjon er mer horete enn en annen. For eksempel, kvinnelige idrettsstjerner fra Norge og Russland/Ukraina/Hviterussland  ser ganske like ut i stil. Maria Sharapova, Dari Domracheva og Vita Semerenko ser ikke noe mer horete ut enn Marit Bjørgen, Therese Johaug og Astrid Uhrenholdt Jacobsen. 

Anonymkode: a7c76...6b0

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.2.2009 den 18.47, Anonym bruker skrev:

Litt enkle norske menn vil nok like østeuropeiske slumjenter i horeoutfit fra 80-tallet. De henger jo gjerne like langt etter som innbyggerne der:-D

☝️☝️☝️

Anonymkode: 4e5d9...6cb

Skrevet
På 11. desember 2017 den 18.15, Anonym bruker skrev:

😂 du drar opp en 8 år gammel tråd for å skryte av kjøpekona? På et mammaforum? 👍

Anonymkode: 5d6c9...c95

Helt utrolig pinlig... Eneste innlegg han noen sinne har skrevet også: han lager seg faktisk en profil KUN for å få sagt dette 😳😳😳

Anonymkode: e3c90...9ae

Skrevet

Vet du hva, hi? Hvis jeg skulle være for lite sexy for en norsk mann, so be it. Min oppgave på jorden er, i likhet med de fleste kvinner i verden, ikke å gå rundt å være deilig for menn. Jeg har høyere mål i livet enn som så. 

Anonymkode: 52218...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...