Gå til innhold

Norske menn vil helst ha utenlandske damer fordi norske kviner er mindre sexy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et faktum! Norske kvinner er kjedelige! Det er mye mer skillsmisser mellom norske menn og norske kvinner.

Når en norsk mann gifter seg med en utenlandsk dame så blir han limt fast til henne og slipper ikke taket...

Lurer på hva norske kvinner tenker om det?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dette innlegget er skrevet av en mann med stor mage, mindre pen, under gjenomsnittet når det gjelder IQ og som ønsker seg en asiatisk kvinne selv, men har ikke råd til å kjøpe seg ei.

Det tenker jeg om det ;o)

Skrevet

At menn som finner ei dame i Thailand eller Russland ikke takler ei norsk dame. De vil ha ei som de tror er medgjørlig, og som de kan gjøre som de vil med.

Og/eller det er ingen norske damer som vil ha dem

Det er IKKE fordi utenlandske damer er mer sexy, det finnes da både sexy og usexy damer både her til lands og andre steder i verden.

Skrevet

Jeg synes veldig synd på de asiatiske kvinnene som er gift med norske menn. Mye skjult nød. De blir truet veldig ofte, og de blir ikke pent behandlet av sine norske (middelaldrede) menn.

Norske krisesenter er svært ofte besøkt av disse kvinnene!

Skrevet

Hvor er Dung Tran Larsen, HI?

Hva skjedde med henne?

Jeg blir kvalm.

Skrevet

eller kansje norske menn giftr seg med utenlandske kvinner fordi. de er kjøpt å betalt?

eller utenlandske jenter har et annet syn på ekteskap.. er jo faktisk de kvinner som ikke snakker for de er snakket til?

Kansje norske menn ikke takler norske kvinner fordi de tør å utrykke egne meninger,og finner seg ikke i hva som helst,...

Skrevet

Er det ikke da merkelig at skandinaviske kvinner regnes for å være blant de vakreste i verden?

Skrevet

Min eks fant seg kone fra Brasil, kom i kontakt på nettet og giftet seg under andre møtet..

Han hadde da vært sammen med meg i 7 år og fått to barn (han ikke var intr. i)

Vært sammen med en ung "pike" på 20 (han var 37) fra Danmark og "prøvd" flere damer han fant gjennom "foreningen to foreldre". Der meldte han seg inn siden jeg var vanskelig og grådig med bidrag!

Nå er de jammen "limt" fast ja, men hvor skal hun gjøre av seg uten han? De har en felles datter. Hun har ingen jobb og familien hennes er milevis unna. Tror kanskje hun strekker (og ville strekke seg) i alle retninger for at familielivet skal holde.

Han er ingen enkel mann, det vet jeg, så håper hun er mer heldig enn meg med familielivet..

Personlig tror jeg han tiltrekkes av kvinner som trenger han! Jeg var 17 da vi møttes og redd for livet. Da jeg ble eldre og sikrere ble hverdagen raskt vanskeligere. Ikke alle er forunt å ha en egen mening.

Bare mine tanker om saken..

Skrevet

Norske menn velger utenlandske damer av tre forskjellige grunner.

1. Noen får ikke annet, fordi de enten er slemme, stygge, dumme eller lukter vondt etc etc.

2. Noen vil ikke ha annet fordi kvinnene her ikke er underdanige nok. En bekjent av meg har valgt etter denne metoden. Han ville ha en god kone som gjør som hun får beskjed om, alltid, og håndterer alt med hus og hjem og familie osv.

3. Noen finner jo faktisk kjærligheten. Har en god venn som har funnet den i Thailand, og har kjøpt seg hus der, bor der fast, og har giftet seg med ei nydelig jente som han sier er den store kjærligheten:)

Skrevet

Hahahaha,den var veldig god. Jeg ser at svært mange av disse forholda ender med skillsmisse, og en annen ting er at endel av disse kvinnene er så underkuet at de ikke tørr forlate mannen. Det er også mulig det er derfor menn synes det er behagelig med kvinner fra bla Thailand, Fillipinene og Brasil, de slipper krav norske kvinner stiller, med hensyn til likestilling.

Jeg må si at jeg bortsett fra enkelte unntak der jeg ser det er ekte gjensidig kjærlighet faktisk ser ned på disse mennene som er så udugelige at de ikke klarer å få seg en norsk kone.

Skrevet

Jeg er faktisk til en viss grad enig. Jeg kjenner en del jenter fra bla. Fillipinene, og de er mye mer opptatt av å pynte seg for mannen. Jeg forventer at mannen min elsker meg de dagene jeg ikke orker å sminke meg også. Heldigvis gjør han det:-)

Skrevet

I 9 av 10 tilfeller er det fordi ingen norske kvinner vil ligge med dem, langt mindre være i noe forhold med dem. Er jo stort sett stygge/dumme menn, eller menn som bor i bygder hvor kvinnene har flyktet ut av bygden, som finner seg koner fra asia/russland.

De siste ti prosentene er nok en blanding av ekte kjærlighet, og av dem som vil ha en tjenestepike som også vil ligge med dem.

Skrevet

Takk for opplysningen da. He he.

Tror det handler like mye om å være hushjelp som å være madrass faktisk.

Skrevet

Det tror ikke jeg. Jeg tror det først og fremst er fordi det er eneste alternativ om man vil ha en partner. Siden kvinner med valgmuligheter ikke vil ha disse mennene. De har jo sikkert aldri ligget med noen, og er vel ensomme. Og har kanskje et behov for å formere seg osv.

Men klart at mange ønsker seg en kone av praktiske årsaker, som kan lage middag, stelle huset, spe på inntekten ved å være vaskehjelp, og som sprer bena om kvelden.

Synes forferdelig synd i disse damene, men ofte er alternativet verre, at de må prostituere seg i hjemlandet, og likevel sliter med å få mat på bordet og tak over hodet. Og tenk på de EKLE mannfolkene de må ta når de prostituerer seg. Kanskje bedre å ha en og samme ekkel mann i stedet for mange forskjellige.

Skrevet

Det var ganske illee å lese alle innleggene her. Min bror fant seg en kone i thailand. De har vært gift i nesten 10 år, har barn sammen og er veldig lykkelige. Hun er ikke en underdanig kvinne som bare vasker og ligger som en madrass. Hun har faktisk egne meninger og bein i nesa. Min bror er heller ikke stygg, uten mulighet for å skaffe seg en norsk dame. Jeg tror faktisk det asiatiske tiltrekker han på en annen måte enn norske kvinner gjør. Ikke det at norske kvinner er mindre pene. Det kan være spennende med noe man ikke er vant til. Ingen damer her som kunne drømme om en kjekk Denzel Washington feks???

Skrevet

Til anonym 11:42

Så du mener at norske kvinner lager ikke middag, steller ikke huset, og sprer ikke bena om kvelden?...Da norske kvinner er både late og frigide:-)

Da skjønner jeg at norske menn går fra norske kvinner:-)

Skrevet

Enrique Iglesias er vel en stygg mann med stor mage siden han valgte en russisk vakker dame Anna Kournukova!( eller var det hun som valgte han?...)

Ha ha, jeg ler meg ihjell av selvgode norske damer som tror at de er vakreste i verden og hvis norske menn velger noe annet da er det pga slaveri og at ingen andre vil ha disse mennene:-)))

Jeg er en kvinne fra Ukraina og er gift med en pen og rik norsk mann som var gift med en norsk frigid dame før. Hun var kun opptatt å få barn med han og når hun fikk det så ble det slutt på sex mellom dem.

For meg og mannen min er det ikke noe plikt å ha sex men nytelse siden vi elsker hverandre!

Dere norske kvinner er bare misunnelige på at noen nyter virkelig sex og samliv!

Hun ekskona til mannen min hater meg og snakker stygt om meg og bruker allle midler for å odelegge det for oss, til og med sin egen sønn...Men vi ignorerer henne fullstendig:-)

HI

Skrevet

HI er du tett i pappen, eller kansje ikke..

du er vel kjøpt billig...

jeg synest mange kvinner fra ukraina er rett å sell dravstygge.....

Kvinner fra Norge, Danmark og Sverige. er rett å slett nydelige..

det at x kona snakker stygt om deg. har hun vel i sin fullerett... du er ikke akkutatt snill med henne .. er du?

Skrevet

Jeg tror at dette innlegget er like useriøst som den som har skrevet det, en med veldig lite innsikt i livet generelt, og kanskje en smule dum??

For de som virkelig tror at norske menn finner seg utenlandske kvinner fordi de er mer sexy, så må de være dumme! Stort sett de som finner seg unge jenter på 16-18 år fra asia e.l. er selv gamle stygge griser på 50+ som ikke finner seg en norsk dame som vil ha dem :) Så enkelt er den saken :) De bor gjerne hjemme hos mamma enda, ev. har moren akkurat dødd. Ikke så mange norske kvinner er interessert i i stor baby, men desperate utenlandske kvinner er nok det :) De gjør alt... men såååå.....

etter 3 år når den utenlandske damen har fått oppholdstillatelse, så skiller de seg og finner seg en ny og bedre norsk mann, ev. henter mann og barn fra sitt eget land :)

Skrevet

Ja vel, hva så?

Skjønner ikke hva HI vil med dette innlegget?

Må jo være ment for å provosere de med mindre IQ....

Skrevet

Jeg synes at utenlandske damer har ofte finere kropp og kler seg mer sexy enn norske damer.

I hvertfall når jeg går med mannen min eller alene da snur andre menn seg etter meg, selv om noen går sammen med sine damer...

Kameratene til mannen min som er sammen med norske kvinner sikler etter meg og flørter med meg, jeg føler synd deres damer.

Jeg er slank og pen og kler meg sexy. Jeg liker oppmerksomhet, hva er galt med det?

Jeg har ikke lyst å se ut som en norsk rund usminket dame i joggedress...

Mannen min er 4 år eldre enn meg og som sagt er både pen, rik og populær blant damer... Men han liker ikke norske kvinner...

HI

Skrevet

....er vel heller at enkelte norske menn vil ha en lydig kvinne, som er trent opp til å føye mannen, istede for en norsk kvinne, som er lært opp til å tenke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...