Hilsen Aud Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er egentlig ikke så opptatt av at navnene skal "passe" hverandre, men samtidig er jeg nok det likevel. De bør ikke være for like (type Ole og Dole) og heller ikke for ulike (type Trym Odin og Nathaniel Aleksander). vil også ha noe som er traust og lett å uttale. Funker Mikkel og Bendik?
MirandaC Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Mikkel og Bendik passer kjempebr! To fine navn ;-)
(Oktober) Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ja jeg er enig:) Passer bra.. Selvom de er ulike, er de e samme bane.. To kule/fine navn!
Mianne Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Herlig! Synes det høres ut som to deilige rampegutter ;-) Passer fint sammen -snart tvillingmamma
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Mikkel er et sjarmerende navn :-) BenDIK er jeg ikke så glad i, synes egentlig -dik (dick) ending er litt uheldig, kjenner en Bendik, alle kalte han "Dicken"... Ikke så kult, tror jeg. Mikkel og Hampus Mikkel og Rasmus Mikkel og Jeppe Mikkel og Ville Mikkel og Frikk Mikkel og Peder Mikkel og Fridtjof Synes jeg også passer, blant andre...
prebs Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Mikkel og Bendik er sjarmerende navn som passer utrolig godt på tvillinggutter =))
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Kjempebra!! <3 Go for it! Beste tvilling navna jeg har hørt faktisk. Ble helt imponert jeg.. hehe.
Fallerifallera Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Mikkel er kjempefint, og de var fine sammen. Jeg tenkte faktisk at hvis jeg fikk tvillinggutter en gang (men nå var det bare en i magen da så skulle de hete Mikkel og Sverre!
mamma til Isak Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Bendik er ikke no bra navn. Bend dick... Hmmm, tenkte med en gang på Mikkel og Max jeg. to utrolig kule navn som står utrolig bra til hverandre.
Puttie Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Hva med Mikkel og Truls? Det blir kjempekult!!!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes også Bendik er et litt "heldig" navn.Men,det er et fint navn. Flere forslag: Mikkel og Jeppe Mikkel og Kyrre Mikkel og Mattis Mikkel og Jesper Mikkel og Emrik Mikkel og Didrik Mikkel og Syver Mikkel og Herman Mikkel og Bastian Mikkel og Balder Mikkel og Gustav
Hvitkløver2020 Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer med guttene i magen!!!!! Syntes Mikkel og Bendik er fint jeg! Jeg liker kombinasjonen -- Frikk & Bendik-- Jeg har to gutter men noen her i nærheten tok navnet før oss så det ble ikke Frikk...men har en Bendik da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå