Gå til innhold

Gi meg forslag på sjeldne guttenavn som begynner på A eller C...er helt blank her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke hvor mange som heter dette, men kan skrive ned navn som jeg syns er litt uvanlige da ?!

kommer ikke på noen på A...

Cedrik

Caspian

Chrisander

Conrad

Caius

Celius (vet forresten ikke om det er gutte eller jente navn) har sett det ett sted.

Cornelius

Jeg er faktisk mamman til Carosander :-) og vi venter en gutt til. Den minste kan jo ikke plutselig hete Morten liksom. Noen gode forslag er nevnt her, men kom med flere. (Et av navnene som er nevnt i denne tråden er det stooor sannsynlighet for at vi går for.....men sier ikke hvilket.....ennå). Eller kom opp med noen påfunn....

Annonse

To fine navn hentet fra "Narnia" er Caspian (prinsen) og Aslan (løven). Det er ikke så mange som heter noen av disse, men tror kanskje Caspian er et navn som er på frammarsj nå.

Annonse

Jeg har et forslag til deg, men det navnet begynner hverken på A eller C. Jeg hadde en kjempesöt elev en gang som het; QUINTUS

Det passer veldig bra sammen med storebror sitt navn, syns jeg.

Quintus ble for sært.....selv for meg hehe.

Men takker for alle bidrag. Hjertet kjenner at Caspian er helt riktig. Selv om mammas reaksjon var: "Caspian.......hmm.....det var rart" hehe. Men hun måtte jo "tygge" på Carosander også da, og i dag elsker hun det. Så hun venner seg nok til Caspian også.

Ciljan uttales som med Silja med med n (selvfølgelig). Alle tror det er svenskt, men er irsk navn, men der er det selvfølgelig -ian ending ikke -jan ending.

Vist han skulle het Kiljan og blitt skrevet med CH- .

Heisann hoppsann..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...