Gå til innhold

dere andregangs i uke 17, kjenner dere noe liv ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også i tvil da jeg var i uke 17. Kjente kanskje noe nå og da, men syns det var for lite siden jeg var andregangs. Ble litt bekymret.

Er nå 19 uker på vei, og kjenner daglige spark. Så det kommer nok hos deg og. Fikk se en aktiv liten gutt på ultralyden, så det har nok også med at morkaken min ligger foran, at jeg ikke har kjent så mye. Kanskje den gjør det hos deg også?

kjente også litt sånn "tilfeldig" liv på samme tid som deg. Nå i uke 18+x har jeg begynt å kjenne gjentagende bevegelser, er liksom ikke no tvil lenger da. Var forresten på UL denne uke og fikk se at morkaken låg foran, kanskje litt derfor det tok lang tid denne gang i motsetning til forrige gang.

Annonse

Jeg er 17+0 idag, og er adregangs. Jeg har kjent liv siste to ukene ca. Ikke hver dag, men mer og mer de dagene jeg kjenner etter. Kjenner det som svake spark like ved trusekanten (der magen min har minst fett kjenner jeg det best). Kan også kjenne sparkene utenpå, og når jeg dytter tilbake får jeg respons :)

Gleder meg til å kjenne mer, hver dag... :) :)

• 10 år senere...

Er uke 16+2 og kjent daglige spark allerede i 2-3 uker.. og før det var jeg litt usikker på om det bare var luft eller ikke, så hos meg skjedde det ganske fort :) er også andregangs:) første gangen kjente jeg det tidlig en gang, så tok det flere uker før jeg kjente det igjen, husker ikke helt i hvilken uke det var 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...