Gå til innhold

Please hjelp meg med vogn nr 2

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Har en emmaljunga edge duo kombi- fin den men nå er snuppa blitt 8 mnd snart. Vil ha en trillevogn som er lettere å slå sammen, gjerne trehjuling. Tenker på Quinny XL Freestyle eller oth urban jungle. Men den sitter jo feil vei i... Hva har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139601614-please-hjelp-meg-med-vogn-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt oth og var ikke helt fornøyd, syns den var stiv og "skranglete" på ulent terreng.. (har også edge;o) )

Tenkte å prøve Easywalker 2009mod, den har full liggestilling og har hørt den har bedre demping enn oth, den nye modellen skal ha lunere kalesje og rettere rygg enn tidligere (d er stort sett d jeg har hørt noen har vært misfornøyd me me den) Den er også mindre enn oth sammenlagt, men for all del mange som er fornøyd me den da, men jeg ble litt skuffet;o)

Mange er også fornøyd me Emmaljunga Citycross hvis du vil ha 4hjuling (liten og lett;o) )

Tittet på easywalker også, men det var det med at babyen blir sittende "feil" vei da... Vil gjerne ha henne vendt mot meg. Er det flere enn quinny som kan dette? Vet ikke hvor viktig det egentlig er, men har lest litt om det i det siste. At barn under 1,5 år blir stresset av å sitte vendt bort fra foreldrene. Har en liten paraplytrille som hun ikke liker å sitte i i allefall..

Teutonia s3 kan snus begge veier, men har ikke lufthjul, men er mange som er fornøyd me den.. Har ikke prøvd den selv.

Har hørt d er greit å ha de vendt fra seg fra 1år jeg, men d er jo sikkert delte meninger på dette som alt annet;o) Men hvis hun ikke liker d er d jo dumt uansett...

Tfk pro og maxicosi mura kan også vende begge veier..

Syns d er dumt at ikke alle kan d, men man kan visst ikke få alt i en vogn virker d som;o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...