Medhufushi Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Er det virkelig sånn at jeg ikke kan lade den delen der vi hører om baby gråter mens den er i bruk??? Den blir jo da lydløs! Hva slags talentløs greie er det her!!!??? ARGH!!! Er det en knapp jeg kan trykke på så den ikke blir lydløs. Ledningen til laderen passer jo kun der det er uttak til hodetelefoner... Og en annen ting! Hodetelefoner til babycall??? Hvorfor det?
-trollemor- Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 topcom 1010 du har? den har vi og. og er kjempefornøyd!! klart du kan bruke den når du lader.... Her setter vi ledningen i når den trenger strøm, setter den i hullet oppe på toppen. Så ser du at den lader.
Medhufushi Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Ja, tror det er den, kjøpte den i fjor... Når jeg gjør det så blir det ingen lyd på min! På det hullet på toppen er det en plastbeskyttelse med bilde av hodetelefoner. Så virker som babycallen tror jeg har satt i hodetelefoner når jeg lader... Kan jo ikke bruke den på natta da... og den går jo selvf alltid tom for strøm når jeg bruker den... Skjønner ikke det er sånn at lyden går av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå