Gå til innhold

Da har jeg ventet 2,5 time på pizzaen min fra peppes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det er dårlig vær altså.. men de kan fortsatt ikke si annet enn at den er snart på døren min.... Det er max 5 min å kjøre, men er alene med barn og uten bil selv, så her sitter jeg nå da og venter..!

Fortsetter under...

Skrevet

Tror du har krav på gratis pizza altså... Det er iallefall slik på Dolly Dimples..

Skrevet

peppes pizza har like DÅLI service over hele lande i alle resturanten, det er helt utrolig assa.... max elendig....

Skrevet

De påstår at ikke denne timesleveringen gjelder i dette været.. men 2,5 timerslevering ++ burde være halvpris eller gratis!

Skrevet

Ville ALDRI bestilt hjemkjøring i disse trafikk kaos tider med masse snøfall. Synes ikke det er rart i det hele tatt at det blir forsinkelser.

Skrevet

De reklamerer med leveringsgaranti innen 60 min. så sånn er det med den saken. Dersom de kommer etter dette ska du få gratis pizza.dersom de krever betaling bør i det minste maten være varm!! og om de mener at de ikke rekker fram innen 1 time så må de da si ifra når man bestiller sånn at man veit om at det er litt lengre leveringstid pga dårlig vær og føre.

Annonse

Skrevet

Helt enig med janusina! hadde lovet pizza til svigers i dag, dermed satte jeg meg i bilen, brukte 45 min på parkering og 35 min hjem igjen, bor 5 min unna selv. Ville ikke ha satset på å bestille hjemkjøring i dette været, dessuten står det i peppes at dersom de ikke klarer å levere pga uforutsette hendelser (vær etc) er de ikke ansvarlig. så du må nok finne deg noe annen mat.:( Kjipt, det forstår jeg absolutt! er alene med barn jeg også, men har bil da.

Skrevet

Rart at dem ikke tok bort leveringsgarantien i slikt vær. Det er ganske strengt og skal mye til før en restaurant får godkjent om å fjerne garantien, men slik snøstorm det har vært nå så er det heelt umulig å overholde tida.

Har jobbet i peppes og da var det kun en gang hos oss det var godkjent og da var det ille....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...