bekkebekk Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Skjønner at det er dårlig vær altså.. men de kan fortsatt ikke si annet enn at den er snart på døren min.... Det er max 5 min å kjøre, men er alene med barn og uten bil selv, så her sitter jeg nå da og venter..!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Tror du har krav på gratis pizza altså... Det er iallefall slik på Dolly Dimples..
Mone snart3barnsmor Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 peppes pizza har like DÅLI service over hele lande i alle resturanten, det er helt utrolig assa.... max elendig....
bekkebekk Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 De påstår at ikke denne timesleveringen gjelder i dette været.. men 2,5 timerslevering ++ burde være halvpris eller gratis!
Janusina Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Ville ALDRI bestilt hjemkjøring i disse trafikk kaos tider med masse snøfall. Synes ikke det er rart i det hele tatt at det blir forsinkelser.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 De reklamerer med leveringsgaranti innen 60 min. så sånn er det med den saken. Dersom de kommer etter dette ska du få gratis pizza.dersom de krever betaling bør i det minste maten være varm!! og om de mener at de ikke rekker fram innen 1 time så må de da si ifra når man bestiller sånn at man veit om at det er litt lengre leveringstid pga dårlig vær og føre.
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Helt enig med janusina! hadde lovet pizza til svigers i dag, dermed satte jeg meg i bilen, brukte 45 min på parkering og 35 min hjem igjen, bor 5 min unna selv. Ville ikke ha satset på å bestille hjemkjøring i dette været, dessuten står det i peppes at dersom de ikke klarer å levere pga uforutsette hendelser (vær etc) er de ikke ansvarlig. så du må nok finne deg noe annen mat. Kjipt, det forstår jeg absolutt! er alene med barn jeg også, men har bil da.
Chiquita Bananas Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Rart at dem ikke tok bort leveringsgarantien i slikt vær. Det er ganske strengt og skal mye til før en restaurant får godkjent om å fjerne garantien, men slik snøstorm det har vært nå så er det heelt umulig å overholde tida. Har jobbet i peppes og da var det kun en gang hos oss det var godkjent og da var det ille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå