anjaslilje Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Skjønner at dette er en "filleting" men setene er blitt så utroolig stygge etter barnestolen. evnt et trekk man kan ha over setet?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 du skal kunne få tak i trekk til å beskytte setene vet jeg! dessuten tror jeg alle barneseter sliter like mye på skinnet. ta kontakt med en forhandler og hør!
Mom2Two Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 De selger da slike setebeskyttere i litt tykk plast. Selges på Babyshop. Ville tenkt mer på at det var et sikkert og godt barnesete, enn om skinnsetene ble ødelagt..
ALIICE Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Alle bilstolene ødelegger skinnsetene, derfor får du kjøpt setebeskytter på alle barneutstyrsforretninger.
anjaslilje Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 til mom2two: ser du ikke at jeg skrev at dette var en filleting?? trenger da ikke slenge utav deg en slik kommentar. det er bare det at vi skal selge bilen om ikke lenge som setene er helt ødelagte dvs vi kommer til å tape mye på salget. det er så ille enkelte plasser at det er like før det går hull på skinnet. dette er en bil fra 07. Selvfølgelig kommer barnet først jeg vil bare ha tips om noe som kan hjelpe å beskytte setene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå