Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg bruker p-piller, men har hatt omgangssyken... Å nå har mensen uteblitt... Kan dette ha noen sammenheng???
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 då tar du en test! vi kan ikke vite om du er gravid eller ikke må du skjønne! og hvis du ikke har lest på fler barn så vet du det at du bør bruke annen prevensjon når du har omgangssyke.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Herregud for ett svar! Her går det ikke ann å spørre om noe skjønner jeg.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Tror ikke omgangssyke kan ha no med at mensen er blitt borte. Hadde nok tatt en test for sikkerhet skyld hadde jeg vært deg. Og bare se bort fra sånne tåpelige anonyme som gjemmer seg bort.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 hun kan ha katet opp pillen sin ved omgangssyke,derfor trenger ikke den å være sikker når hun kaster opp! er ikke teit svar i det hele tatt, sånn er realiteten!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Ta en test jenta mi! Vi vet ikke ikke bedre enn deg om du er gravid eller ei. Men vet at om man har omgangssyke og kaster opp reduseres den preventive effekten (lik som som når man glemmer en pille eller to). Vet selv om noen som har blitt gravid etter spysjuka, så ja det forekommer, og ikke bare i teorien...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Får kjøpe en test i morgen, for sikkerhetsskyld. Skjønner det at dere her inne ikke kan svare på om jeg er gravid eller ikke, men lurte på om noen hadde vært i samme situasjon...... Ordla meg kanskje litt feil... Men takk til dere som har svart seriøst på innlegget mitt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå