Gå til innhold

Tøybleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker tøybleier, hvilken merke bruker dere? Hvilke er bra, og hvem bør man styre unna? Er intressert i one size str, noen som vet hvor man får kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med BumGenius, en one-size lommebleie, men vi bruker også

Bitti D'lish - alt-i-ett bleie

Niikki - formsydde (trenger ullbukse utenpå)

Bitti Boo - formsydde

Muksut - formsydde (til natt)

P'tit Bamboo Dry - formsydde (til natt)

Jeg liker å handle hos Bleieboden, Hippe Hippo, Kenguruloftet og Stellerommet. Alle er veldig gode, og de har litt forskjellig.

Det smarteste du gjør er å kjøpe 1 eller 2 av en du tror du liker (kikk i nettbutikkene). Og prøv. Hvis du ikke liker den før du har prøvd den på barnet ditt kan du benytte deg av angreretten og returnere dem, hvis du har prøvd dem og ikke liker dem så kan du selge dem, men til en litt lavere pris. Eller så kan du kjøpe noen brukt (de er kokvasket i maskinen, og du kan kokvaske dem før du prøver dem) og se om du liker den typen og så kjøpe flere av den samme typen nye.

Problemet er at alle barn er forskjellige så en bleie kan sitte perfekt på 90% av barna, men lekke hos noen... Noen barn har tykke lår og andre har tynne osv... Derfor hadde jeg ikke kjøpt 18 stk av en type du ikke har prøvd først...

Bor du i Oslo har Bleieboden ett utvalg i butikken Lotusbarn (husker ikke adressen). Men hvis jeg skulle gi deg kun ett valg hadde det vært BumGenius lommebleie.

Skrevet

og så glemte jeg å si at du får masse gode råd og kan lese omtaler om alle bleiene du får kjøpt i norske nettbutikker på tøybleier.no ;)

Skrevet

Takk for svar, ble litt klokere nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...