Gå til innhold

Første tann- 3,5mnd=)=)

Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnupp har fått sin første tann- juhu!! Oppdaget en aldri så liten takkete tannstubb foran, nede i underkjeven for en ukes tid siden (da var hun 3,5mnd ganske så nøyaktig). Litt tidlig, men veldig stas=) Har spist og gnagd på alt innen rekkevidde en mnds tid nå, og måtte le litt da jeg satt på cafe igår m snuppa liggende vedsiden av meg på sofaen og jeg plutselig kjente en gnagende liten munn som hogg tak på albuen min! I mangel av noe bedre funket visst albuespissen min som en glimrende bitering, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, en potet kan brukes til så mangt, vet du :o) Du skal se det er dette som har gjort at matlysten hennes har vært dårlig i det siste også.

Ha en strålende kveld!

Skrevet

heisann... takk for igår, vi koste oss veldig:)

Ja, jeg husker du sa at snuppen din hadde fått en tann, men fikk jo ikke med meg at hun var da 3,5 mnd!! Min har ikke fått noe enda og er 5,5 mnd. Han driver og sikler og biter på alt, så kanskje det kommer ut snart??

De blir vel ikke så veldig plaget enn at de sikler mye og biter på alt? Mamma sier at babyer som har tannfrembrudd kan få feber og bli skikkelig sutrete.... Vi får håpe at det går greit for seg da...

Jeg husker da jeg ammet før, så drev han å bet puppen hele tiden..... og det gjorde kjempevondt, au au! Jeg bare grøsser tanken på amming med tenner.....uhh...

Skrevet

Lillemy; ja, vi kan jo håpe at den dårlige matlysten var forbigående og pga tann/ 3mnd-vaksine, selv om jeg har mine tvil...;)

Mariamsen; ja, d var kjempekos igår:) Må treffs igjen snart, snakka m de andre om en tur i Frognerparken neste gang (så blir d ikke så langt hjemmefra for husmus og den lite vognglade prompen hennes;)

Er nok litt forskjellig dette m hvordan de reagerer på tenner, men har merka at snuppa har vært litt ekstra sutrete og trøblete m søvnen nå de siste to ukene, kan jo være pga tannen..Ikke så lett å vite alltid, men hun har sovet litt dårligere siste tida, og våkna m "smerte-skrik" liksom..Ikke så gøy, men heldigvis bedre nå! Muttern måtte slutte å amme meg da jeg ble 4 mnd og fikk tenner, for jeg hogg visst tak i puppen og d var IKKE godt nei;)

Skrevet

Prompen gratulerer så mye! Når en har kommet så er det kanskje ikke så lenge til neste gang, eller hva? Jeg kan tenke meg hun er riktig så søt med en liten tannebiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...