Gå til innhold

Brune ullbodyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han: jaha - det er komt klær i posten til Snuppelure i dag også

Jeg: æhh, ja jeg vant i en sånn utlodning på internett

Han : Ikke prøv deg

Jeg: men ungen må jo ha klær! Hun vokser jo!

Han: Ja men tenk hvis jeg også har lyst til å kjøpe noen klær?

Jeg: Vil du det da? (Vel vitende at det IKKE er det det handler om)

Han: Ja så klart (Vel vitende om at jeg vet at det IKKE er det det handler om)

Jeg: ja da syns jeg du skal kjøpe med noen bodyer hjem når du er i byen i dag

Og det gjorde han. Hvite ullbodyer, og samtidig begynte Snuppelure å bæsje som aldri før, ja i går hadde hun faktisk bæsj på innsida av overarmen på en av de hvite ullbodyene. Den gikk i søpla.

Noen som vet hvor man kan få kjøpt BRUNT ullundertøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke sett d noe sted, men ser etter d samme, så håper du får noen svar..Elsker brune babyklær jeg:)

Skrevet

Jeg og. SNuppelure har nesten bare brune og oransje babyklær og er SÅ fin!

Skrevet

Troll har brunt ullundertøy. Har endel ulltøy derfra, og det er så utrolig deilig og mykt. Og holder godt i vask :-)

Skrevet

Et lite tips til flekker på hvit ulltøy. Er å farge det.

Er så utrolig irriterende å måtte kaste d. Er jo reint men ser ikke

mye pent ut.

Skrevet

Janus har brune ullbodyer ihvertfall... Har jeg sett på Barnas hus...

Ellers kjøp gallesåpe... det fjerner bæsjeflekker om man vasker de med en gang uhellet har vært ute...

:-)

Skrevet

hvit ullundertøy burde ikke vært lov å selge...!!

Skrevet

Har ikke nøstebarn brune bodyer? Jeg synes alt er brunt og grønt der jeg... Hvordan klarer bæsjen å snike seg opp der? Helt utrolig.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de brune ullbodyene fra Janus! :) De er så tette og fine i halsen, og har kjempefin passform ellers.

Jeg har også noe naturhvitt ulltøy...dvs noe som har vært naturhvitt... Har tenkt å farge det, men hvor får jeg kjøpt farge som kan bruker til ull? Noen som har farget med godt resultat?

Skrevet

Jeg skulle gitt høyrearmen min for bæsj på bodyen! Her har det ikke blitt bæsjet siden søndag eller mandag... Temmelig despo!

Og så jeg som lovet meg selv før jeg ble gravid, at babybæsj ALDRI skulle bli en del av mitt "interessefelt".

Skrevet

der oppe faktisk... her er det heldigvis bare bomullsbodyene som har blitt utsatt og de ble vasket rene at once...

når jeg skriver dette vil nok garantert min lille prinsesse begynne å bæsje - vi har på ullbody nå... wait and see!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...