Gå til innhold

Dere som har solgt (og sendt) vogner-ang betaling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veier vognen over 10 kg koster det 225 kr å sende + eventuelt 60 kr i postoppkrav.

Sender du med postoppkrav betaler de for selve vognen og porto når de henter den, de må dette for at posten vil gi de pakken. Dette er litt dårlig måte å gjøre det på syns jeg, fordi hvis kjøper angrer seg og ikke henter vognen så må du betale portoen og alt. jeg liker derfor bedre å bruke finn betalingsgaranti.

Annonse

Du kan sende den for 135,- med smartpost. Da har det ikke noe å si hvor mye den veier.Jeg har bestandig brukt finn betalingsgaranti slik at ingen blir lurt. Så lenge du har lagt ut annonse der så kan du bruke det. Veldig greit og praktisk for begge parter.

Tror ikke du kan sende den me smartpost...D er jo ikke så store esker og hvis d er d tror jeg de er veldig dyre..

Jeg har nettopp sendt en vogn nå. D kostet 244kr (over 11kg) + et tillegg fordi den var stor på kr 92 tror jeg d var..!

Kjøper stolte på meg og betalte både for vogn og porto på forhånd til min konto, jeg var jo til å stole på men syns d var litt dristig av henne da vi bare hadde sendt meldinger på tlf, vet ikke om jeg hadde turt d selv, men er jo fint at d går ann på denne måten og;o)

Jeg er enig i at finn betalingsgaranti er det beste når man skal selge vogn. Jeg har selv opplevd å selge ting som har blitt sendt i oppkrav og har opplevd at pakker ikke har blirr hentet, da har jeg sittet igjen med kostnaden for å sende en pakke som ikke har blitt hentet, utrolig kjedelig.

Det er også mulig å avtale at kjøper betaler inn fraktkostnaden på forskudd og så betaler resten av beløpet i oppkrav, men som sagt så er finn betalingsgaranti den beste løsningen synes jeg...

Annonse

Skjønner heller ikke d.. Jeg har jo nettopp sendt og sitter med liste her!

"Norgespakke egenemballert" måtte jeg sende den som, inntil (10kg=145kr,) (10-25kg=224kr) og (25-35kg=303kr.)

-Med lengde over 120cm, bredde over 60cm og/eller høyde over 60cm kommer et tillegg på 92kr!

Denne prislista gjelder fra 1.januar 2009.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...