2gullklomper Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Fikk så lyst på bagetter, med noe godt fyll i. Noen som har tips til godt fyll?
2gullklomper Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2009 det skal gratineres med ost på toppen i ovn etterpå.
Babyønske �� Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg strimler kinakål, finhakke paprika og evt løk og mais, og blander dette med dressing. Så smører jeg baguettene med ketchup eller pizzasaus, og fyller kinakålblandingen i. Så bruker jeg å variere med tacokjøtt, grillet kylling i strimler, skinke el biff. Ost og krydder på toppen.
Spinella Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Jeg bruker å smøre baguettene med smør, så steker jeg kjøttdeig, mais, paprika, rødløk og tomat i en panne, krydrer litt med for eksempel karri, grillkrydder eller hva man nå enn føler for. Så legger jeg fyllet i baggisene, masse ost på toppen og så i ovnen. Liten salat ved siden av. Mmmmm. Bruker forresten også ta ut litt av brødet inni baguettene for å få plass til litt mer fyll.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 smør dem godt med hvitløkssmør, ha i ferdig grillet kylling og ost på toppen. Gratiner i ovenen til osten er gyllen og kyllingen er ordentlig varm. Ekstra godt med god salat til:) Hadde dette igår og det er skikkelig snadder!
Lilletrille med to jenter Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Bruker biffstrimler, kjøttdeig eller kylling som freses i panne sammen med krydder og grønnsaker(mais, løk, paprika,sopp ol). Fyll i baguettene og ost oppå.. Serverer med bearnessaus og salat... Kaloribombe, men veeeldig godt!!
Vinden blåser Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 det enkleste er taco baguetter.. kjøttdeig, mais, paprika og ost på toppen... mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå