Gå til innhold

Tips til hva jeg kan fylle i bagetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så lyst på bagetter, med noe godt fyll i.

Noen som har tips til godt fyll?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal gratineres med ost på toppen i ovn etterpå.

Skrevet

Jeg strimler kinakål, finhakke paprika og evt løk og mais, og blander dette med dressing. Så smører jeg baguettene med ketchup eller pizzasaus, og fyller kinakålblandingen i. Så bruker jeg å variere med tacokjøtt, grillet kylling i strimler, skinke el biff. Ost og krydder på toppen.

Skrevet

Jeg bruker å smøre baguettene med smør, så steker jeg kjøttdeig, mais, paprika, rødløk og tomat i en panne, krydrer litt med for eksempel karri, grillkrydder eller hva man nå enn føler for. Så legger jeg fyllet i baggisene, masse ost på toppen og så i ovnen. Liten salat ved siden av. Mmmmm.

Bruker forresten også ta ut litt av brødet inni baguettene for å få plass til litt mer fyll.

Skrevet

smør dem godt med hvitløkssmør, ha i ferdig grillet kylling og ost på toppen. Gratiner i ovenen til osten er gyllen og kyllingen er ordentlig varm.

Ekstra godt med god salat til:)

Hadde dette igår og det er skikkelig snadder!

Skrevet

Bruker biffstrimler, kjøttdeig eller kylling som freses i panne sammen med krydder og grønnsaker(mais, løk, paprika,sopp ol). Fyll i baguettene og ost oppå.. Serverer med bearnessaus og salat...

Kaloribombe, men veeeldig godt!!

Skrevet

det enkleste er taco baguetter..

kjøttdeig, mais, paprika og ost på toppen...

mmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...