Gå til innhold

Tisser seg ut om natta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 18 mnd, og har de siste par månedene tisset seg ut nesten hver natt. Han sover fra ca 19 til 06, og da er bleia ofte helt full og vel så det. Ser nesten ut som en fotball noen ganger.Har prøvd forskjellige bleier, uten resultat. Han er ganske slank, og derfor blir bleier i større størrelse for vide, spes rundt lårene. Prøver å kutte ned på melk til kveldsmaten, men syns samtidig det er litt dumt da jeg vil at han skal kunne drikke seg utørst.Det må også sies at han er fæl til å drikke vann i badekaret, så vi prøver å være litt strengere der. Noen tips/gode råd å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med min gutt på 17 måneder. Bedre kjempe full tissebleie enn en tør! Og så lenge det ikke er bæsj som har vært der hele natten. Jeg er bare glad min har så full tissebleie, jeg har vært litt bekymret for at han har fått for lite væske. Så dette er ikke noe jeg bekymrer meg for lengre.

Skrevet

Det er jo bra at de tisser da. værre vist den har vært tørr hele tiden. jeg bruker 2 bleier utenpå værandre jeg. fungerer kjempe bra:)

Skrevet

Hadde samme problemet til vi begynte å bruke First Price sine trusebleier (13-20 kg )om natta fra lille var 18 mndr. De er billige og gode faktisk.

Skrevet

kjenner til problemet.

jg bruker som regel up&go om natten, den sitter litt bedre på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...