Naomigirl Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Et lite tips kommer her... Min vennine tok morsmelk i is ternings poser. Før jeg ble mor, syntes jeg dette var litt rart. Men nå som mini har blitt 6.mnd og har begynt å smake på forskjellig mat, er jeg veldig glad for at jeg har gjort det samme! Det holder som regel med en ”morsmelk” isterning og blande det ut i middagen. Så er det en smak i maten som er litt kjent for barnet:) Utrolig greit... Da slipper man å tine opp 80ml morsmelk som har fryst ned bare for å tilsette litt i maten... Ha en fin lørdagskveld:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg også fryser ned mm i isterningsposer. Men er det bare jeg som syns det er et lite he***te å få isterningene ut av posen?? Jeg syns liksom jeg må sloss med hver eneste bit for å få dem ut jeg. Sklir ikke akkurat ut som isbitene!
Naomigirl Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Haha, I know! Klissete er det også...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Yes, skikkelig klin!! Tenkte kanskje det bare var jeg som hadde klart å kjøpe et merke som hadde skikkelig standhaftig plast jeg, men da er vi visst flere som sliter... Jaja, det er jo praktisk så da får det heller gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå