Litenlykke Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Har prøvd å bli gravid i snart to år og synes ikke det er noe gøy lenger. Savner å ha sex uten "baktanker" om at NÅ skjer det! Rundt meg blir venniner og kollegaer gravide i hytt og pine, har på følelsen av å være alene i verden med mine tanker...helt til jeg kikket innom her. Ikke missforstp meg, er ikke noe gøy å lese om alle mislykkede forsøkene og ønsket om bare en ting, et barn, men godt å lese og dele erfaringer og følelser som så mange her inne har til felles. Sender mange gode tanker deres vei - vi skal klare det til slutt:) Godt å ha dere her!
MK73 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 ..og det er enda flere av oss inne på ass.befr, ;-) Det er vel en trøst å vite at for de fleste så går det i orden til slutt?
monca*84*j12 Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Det skal nok bli små spirer på oss alle til slutt.. Og den som venter på noe godt... ja du vet hvordan den fortsetter.. Jeg prøver og tenke litt som så at den dagen jeg får positiv test vil gleden være desto større enn hos de som klarer det fort.. Jeg prøver og trøste meg med det i det minste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå