Gå til innhold

Noen fra Moldeområdet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 9. juli! Skal på andre ul fredag den 13 :) Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann. Jeg kommer fra Molde, har termin 25.juli. Skal på UL en uke etter deg. Er det din første?

Skrevet

Jeg er også fra Molde, men bor i Bærum. Min første blir en gutt og skal komme 11 Juli, hadde termin 9 juli vi også, men den ble endret på UL.

Skrevet

Jeg bor 20 min fra Molde, venter mitt andre barn 16.juli!

Skrevet

Jeg har termin 28 juli, og venter nr 4. Omsider kommer det en gutt da, for vi har 3 jenter fra før.

Bor også 20 min fra Molde, nærmere bestemt på Skåla.

Skrevet

Så spennende. Jeg venter en liten gutt :)

Skrevet

Så spennende! Jeg var på ul fredagen. det viste seg at det er en liten gutt der inne :) jeg hadde termin 9. juli, men ble flyttet til 12. juli

Skrevet

Ja, dette blir men første. Gleder meg!!

Skrevet

Hei,

Jeg er også fra nærheen av Molde. Komme fra Åfarnes som er 40 min kjøring mot Åndalsnes. Jeg bor for tiden i Oslo og her kommer jeg nok å bli en stund:) Hvis det er flere fra Molde som bor i Oslo så hadde det jo vært morro å møtes:)

Mariann

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er fra Molde, nærmere bestemt Røvik(Skåla). har termin 12.juli.. venter mitt første.

Skrevet

Hei jeg er ikke fra Molde, men må dit for å føde siden fødeavdelingen i Kristiansund er sommerstengt. Dette gruer jeg meg til siden jeg har en passelig tur for å komme meg til Molde den dagen det skal skje, bor nemlig på Smøla. Det er ikke en tur jeg ser frem til med glede, men det skal vel blir bra bare jeg kommer innfor døra før nurket kommer, hehe. Dette blir mitt tredje barn, og det er vel ikke godt å vite hvor god tid den lille har denne gangen, har hatt relativt greie og raske fødsler tidligere.

Ellen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...