Gå til innhold

JIPPI!!!!! PUPPENEKTEN ER OVER!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt og strevd, grått, banna og sværta! Har ikke fått i henne pupp på nesten 2 mnd!!! Så jeg må ha gitt velling med skje til nesten alle måltider for hun tar IKKE flaske eller noe hun har måttet suge på for å få i seg mat. Jeg har pumpet meg ca 6 -8 ganger i døgnet for ikke miste melka. Er såååå stolt av meg selv for at jeg har holdt ut og ikke gitt meg... Har liksom hele tiden ligget et håp der om at hun skulle ta puppen igjen. Så nå suger hun og koser seg... mindre survete er hun også. Så folkens... fortvil ikke! Til slutt vil de ha puppen. :))) Hun er 5,5 mnd forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW

Har du virkelig holdt ut i 2 MND??? *bøyer seg i støvet*

Knallbra, gratulerer!!

Takk for at du poster det, gir håp til andre som strever!!!

Lykke til videre!!

:) KLEM :)

Skrevet

tusen takk for at du skrev dette, det ga med litt mer giv! :)

mini her har hatt puppenekt i nærmere to måneder han også. men jeg har heldigvis fått han til å tatt puppen etter mye styr for hver eneste mating. jeg har måttet lurt ham med smokk osv. nå har han vært syk, og verre enn noen gang. men jeg har ikke gitt meg! på mandag skal vi til manuellterapeut for å se om det er noe strekk i nakke eller lignende som kan være årsaken bak. håper virkelig han kan ta puppen uten problemer snart, hvis ikke blir det kortvarig amming her i gården. han er tre og en kvart måned nå, og snaaart klar for litt fast føde. gleder meg til det gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...