Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Har vært -10 til -14 grader her i noen dager, og er meldt sånn i flere dager framover. Blir 3. dagen på rad hvor vi ikke kommer oss ut av huset. Blir gal av å ikke få trilla tur. Hadde det ikke vært lørdag så skulle jeg pinadø kjørt på kjøpesenter bare for å få trilla litt, men orker ikke lørdagskaos, og evt. en baby som slår seg vrang oppå det hele. Hva finner dere på når været ikke tillater å gå utenfor huset? Jeg blir småsprø altså.. Og småslit å få baby til å sove inne hver lur på dagen, dessuten tar han bare korte lurer inne også. Igår måtte jeg igjennom 5 leggerunder i løpet av dagen, ble smålei ja. Får kanskje kjøre oss en tur bare for å komme oss litt ut. Ja, ja, måtte bare få det ut..
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen din er, men når det var minus 10-13 her for en stund tilbake, lot jeg han sove ute rett og slett fordi han nekter å sove inne. Har godt med klær og ligger godt nedi posen, nesten så ikke ansiktet synes, men får jo luft inn om ikke så mye kald luft. Hadde også på myggnetting og et helseteppe helt øverst over åpningen. Han var faktisk varm i kinnene når han våknet. Heldigvis blir det sjelden kaldere, for da måtte jeg jo holdt ham inne. Vet at i Finnmark nå så er det 34 kuldegrader....
Litjmora Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Vi er ikke heller så beinnøye med -10 grensa, er det -11/-12 grader så får han ligge ute alikevell, så lenge det ikke blåser. Vet det er mange som blir helt hysteriske når man sier man henger noe foran vogna, men det er ikke så farlig faktisk, hvis man lar det være små glipper slik at det blir litt lufting mener nå jeg da. Verste jeg vet er overhysteriske mennesker altså, går ann å bruke sunt fornuft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå