Bomchicka Wah Wah Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Uff, jeg er skikkelig skjelven. Hun er forresten 8 år. Satt på stua og tittet på tv da hun plutselig kom ut fra rommet sitt. Sjanglet og så faktisk drita full ut, så stiller hun seg opp foran tven og gliser mens hun vinker til meg. Jeg tenkte ikke klart og gikk bort til henne og tok tak rundt henne for å spørre hva som skjer, da fikk hun helt anfall og hylte og skreik, livredd! Jeg ble så redd at jeg bare ble stående å se på henne en stund. Tror ikke engang hun var ved sine fulle fem da vi gikk inn på rommet heller, jeg prøvde å si unnskyld at jeg skremte deg, men hun svarte ikke, så ut som hun sov med det samme jeg la henne ned i senga. Har jo hørt man ikke skal vekke de som går i søvne, men jeg tenkte ikke. Er jo redd for henne nå
cammiss Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hei- det går nok bra! Men det jeg har lært er at man bare skal geleide dem tilbake i deres egen seng.. og ev bare "gå inn i den drømmen de er i - hvis du skjønner- men dette har jeg bare prøvd med min på 3,5 år- det fungerte- slapp av - det er nok ingen skade skjedd. men du kan sikkert google det.. god natt
camosilla Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Kan hende hun husker det i morgen hvis du spør henne... opplevde det selv da jeg var mindre, og ble helt forstyrra når mamma prata til meg, men husker ikke at jeg gikk opp trappa for å legge meg. Huska det ikke dagen etter heller før de spurte meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå