Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 hei. eg er egentlig en veldig veldig følsom person følte egentlig at eg var for følsom, men etter eg fekk fødselsdepresjon føler eg INGENTING. har slete med sosialangst og prestasjonsangst men no er ikkje det der heller vil heller ha sosialangst enn å ikkje føle NOE..hvorfor skjer dette? kommer følelsene tilbake? noen som har opplevd det samme? slite samtidig med ekstrem hodepine..har masse tanker osv men i kroppen føler eg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 uff høres ikke bra ut, har du fått noen å snakke med? Det er faktisk viktigste selvom om du ikke føler det er det du kanskje trenger. Men ta kontakt med fastlegen din, for det kan bli farlig hvis du venter å lar det "forsvinne" av seg selv.. Jeg kjenner meg selv igjen der... Bare at jeg føler altfor mye nå... Jeg er gravid i uke 19 med mitt 2 barn. Grunnen til at jeg har fått sosialangst nå tror jeg er pga depresjoner. Jeg føler meg mslykket og liten. Føler bare alle kan se det hvis de ser meg. Tror man kommer til ett punkt når man begynner å gi faen i alt og ikke bry seg slik som du beskriver det så kan det samle seg opp mye og da kan det være begeret renner over en dag. Og det er ikke bra.... Jeg skriver bare min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 eg har blitt for voksen for fort, og føler at eg har "mista meg skjøl..vil bare være meg skjøl.
beibisol Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 huff høres slitsomt ut! Skriv gjerne til meg om du vil! Håper uansett du klarer oppsøke hjelp, det er vanskelig å ha det sånn.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå