Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å like det igjen, hvordan er egentlig stemningen for Ava?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker Ava i forhold til Ada. Synes det er et sjarmerende, fint og enkelt navn. Bare ikke putt Maria bak (blir litt merkelig med Ava Maria).

Skrevet

Synes ikke det er noe pent. Bare rart... Pluss at jeg tenker ave maria...

Skrevet

jeg syns Ada er penere, men Ava er greit... syns det er finest med ett navn til da det er så kort, og litt "kjedelig" alene!

Skrevet

Synes Ava er et kjempefint navn! Ei venninne har ei datter som heter Ada så synes det blir litt for likt til at jeg kan velge det navnet dersom vi får ei jente til.

Ava er vel et av de mest populære jentenavnene i USA om dagen?!?

Skrevet

syns det var et fint navn. tenkte ikke på ave maria..kjenner ingen som heter det.

Skrevet

Jeg kjenner ei gambisk jente som heter Ava. Synes det er et ok navn, litt for kort.. Liker bedre Ada, eller Vida.

Skrevet

Er på topp ti i USA ja, det 4. mest brukte navnet i 2007. Det er også brukt en del i England også, sikkert på topplisten der og.

Jeg liker Ada godt også, men klarer ikke bestemme meg for om Ava eller Ada er finest..

Skrevet

Et navn jeg liker bedre og bedre!

Hvordan tenker du å uttale det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det er fantastisk nydelig!!!

Skrevet

Ville sagt det rett frem, som Ava, akkurat som jeg ville sagt Ada. Liker også den engelsk uttalen godt, som Ay-vuh.

:-)

Skrevet

Ava fint, mye bedre enn Ada: men passer best med et ekstra-navn etter. blir litt kort med bare Ava, selv om jeg egentkig ikke er glad i mellomnavn/dobbelnavn...

Skrevet

Et fint navn :-) Vet om en amerikansk baby som heter Ava Lee Joy. Liker også Ada godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...