Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 tenker litt på ava og vida. liker navn med V. tar gjerne mot forslag:)
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Vilja og Vida er veldig likt på søstre! Vera Eva Vårin Tove Vigdis Vivi Vivil
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Vilja og Vida er veldig likt på søstre! Vera Eva Vårin Tove Vigdis Vivi Vivil
Azora Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ava vil jeg si er et godt forslag. Og Vera! Ellers: Liv(e), Tuva, Siv, Sølvi, Sylvi, Svala...
ma-85 Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Synes du bør velge et norsk navn til nummer to også når nummer en heter Vilja. Da høres både Ava og Vida ganske stilkrasj ut. Og Vida blir altfor likt. Tiril eller Vårin eller Tuva er vel litt i samme gate?
MirandaC Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Vilja og Vida blir for likt. Tuva er søtt ;-) ¨ Vilja og Tuva.
syngejente Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Hær er mine forslag. Vilja og Viola Vilja og Linnea Vilja og Irina Vilja og Sofia Vilja og Elisa Vilja og Helena Vilja og Maria Vilja og Alisa Vilja og Eva Vilja og Felicia Vilja og Aurora
Mammas lykkebarn Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Vet at du gjerne vil ha forslag med v, men jeg synes at Tiril passer veldig bra til Vilja!
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Vil egentlig ha et navn som ligner på Vilja, dere kommer med så mange fine forslag! (",) Disse er herved satt på lille lista vårres: Eva (litt bibelsk??) Vivil (fint??) Tuva (det liker jeg!) Tiril (skjønt)! Men er sannlig ikke lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå